Heej iedereen, Ik zit te denken om Moto GP2 aan teschaffen nadat ik drie dagen Xbox Live heb en alleen maar Moto GP speel. De demo dus. Ik heb wat revieuws gelezen maar ik weet het nog niet. Is het online net zoveel gespeelt als Moto GP? En is het heel anders of lijkt het erop? Jullie relpys zijn welkom
De game krijgt alleen maar lof. Ik heb hem zelf niet maar een vriend van mij wel. Toppie. Het is dat ik geen geld meer heb (nadat ik MM3 had gekocht ) maar anders had ik hem wel gehaald. Hoe het online is weet ik niet, maar lijkt mij dat er aardig wat mensen naar deel 2 zijn overgestapt na het spelen van deel 1 (demo). suc6 met kiezen *kuch* ..hint Mm3.. *kuch*
Okeej, cool ik denk ook wel dat het goed zit met de game inderdaad maar ik had er nog vrij weinig over gehoord en probeer ook een beetje geldt over te houden voor PG2 en Halo2 want dat zijn volgens mij musthaves onderandere met het oog op xboxlive!
Alhoewel.... dat PS2 plaatje is wat minder. Maar raise the roof for the cube and xbox Ga wel erg offtopic nu. (soz)
Al de reviews zijn wel erg overdreven... er is 1 belangrijk ding dat vergeten wordt, je rijdt met de motors van seizoen 2002 hé, terwijl het seizoen 2003 al 4 races ver zat toen motogp2 uitkwam...EN er is geen content download voorzien voor de nieuwe bikes... dit is een groot nadeel en daardoor verdient de game zeker geen 9.2 of 9.5 zoals ik op veel plaatsen zie... een voetbalspel met de rosters uit het seizoen 2001 zou ook geen 9 krijgen hoor, het mag nog ongelooflijk goed zijn... echt wel jammer dat THQ dus geen Content Download heeft voorzien... voor de rest: enorm veel gespeeld online maar het lijkt wel erg op deel 1... alles is gewoon bigger, better en mooier... meer circuits (alle 16) en al de circuits zijn veel mooier... greetzz
ik zou zeggen verkoop deel 1 tegen een redelijk prijs en koop deel 2, maar verwacht niet een wereld van verschil met deel 1 nieuwe tracks en niet de mogelijkheid om te cheaten zijn de grootste verschillen, de andere verschillen zijn minimaal
Het opkopen van 2 licentie's wordt wel direct heel duur, net als dat ik me af vraag hoe je dat dan wil gaan doen; Daar THQ zelf zou betalen voor die licentie, is het niet meer dan logisch dat ook de gebruiker er voor betaald (gebruiker die dat 2003 seizoen wil hebben) - Daar hebben we mooi Premium content voor - maar dan heb je dus geen 'synchronisatie' met de mensen die dat niet downloaden. Krijg je dan speciale servers voor het 2003 seizoen? Neh, zou domme schifting zijn. Ik weet niet in hoeverre THQ bezig is met alweer een derde MGP game, maar die zou best wel eens die 2003 licentie gaan dragen..
meesterlijk spel zeker zijn geld waard maar om een voledige costum bike te verdienen moet je toch wel over een portie doorzettingsvermogen beschikken. (of gewoon heel goed kunnen racen )
Hmmm voor mij ook. Maar ik ben bang dat ik alleen live ga zitten spelen en nooit aan de single player toe kom !
Ik heb geen Live, heb gisteren Moto GP 2 gekocht, en gelijk 6 uur gespeeld tot ik erachter kwam dat het alweer kwart voor 12 was... Superspel zeg, snelheidsgevoel is misschien nog wel beter als in Burnout 2, vet mooie graphics, goeie controls, goeie physics-engine, heel veel opties etc.