moto gp2 moeilijkheid

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 6 jul 2003.

1. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde is aan jullie vragen hoe jullie begonnen zijn met
    welke moeilijkheidsgraad.[career mode]
    En nog een andere vraag als k bijv met rookie begin
    kan ik later dan ook legend nog spelen voor meer punten
    voor mijn bike?
    Of moet ik dan weer alles opnieuw beginnen met opvoeren van me bike??

laat het me aub weten .Alvast bedankt voor de reacties.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je het kampioenschap hebt verreden kan je gewoon weer opnieuw beginnen en de moeilijkheid verstellen. Dit kan ook tijdens het kamioenschap maar is niet aan te raden.

Moeilijkheidsgraad om in te stappen is moeilijk te adviseren, zow eet ik niet of je ervaring hebt met MGP1 en hoe snel je het op pikt. Rijd wat quick races op de niveau's en kijk met welke je mee kan komen en in staat bent te winnen (moet je wel in gedachte houden dat je begint met een zwakke motor)

3. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met moto gp 2 begonnen op rookie kwan er al snel achter dat dat wel erg makkelijk was maarja...
    Je kan ook gelijk op legend beginnen als je dan een race wint krijg je gelijk 6 credits win je in rookie dan krijg je er 3...
    Dan elke graad die je hoger rijdt krijg je er een credit bij tot je uiteindelijk in legend ook op 6 credits per race uitkomt...

Ik ben gelukkig lekker "slim"" en heb mijn rider al twee keer gedelete... zodat ik nu haast niet meer speel omdat ik geen zin heb om overnieuw te beginnen...|:- |:- |:- |:- |:-

4. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhhh maar ik bedoel van als je heel de rookie serie heb gedaan.
    Echt alles heb je gehaald je wilt nu Pro doen,moet ik dan helemaal overnieuw beginnen met me bike opvoeren of niet?

Sorry dat ik het zo onduidelijk heb opgeschreven.

5. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan heb je in elke race 3 credits gekregen...die voeg je willekeurig bij je bike en dan doe je next season en dan kan je moeilijkheidsgraad kiezen dan doe je de volgende in dit geval Pro...
    en dan begin je aan een eiuw seizoen maar je houdt gewoon je bike en behaalde credits...geen probleem

6. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er dan ook maar 1 bij, geen 4 credits. Dus het gaat dan wel effe langzamer, je bike tunen.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee zoals ik zeg, je behoud je bike gewoon.

8. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet... je moet altijd eerst Champion winnen voor je aan Legend kan beginnen :p

9. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik heb dit spel al heel de dag gespeelt alleen
    je moet eigenlijk wel met rookie beginnen.
    :mad:
    Heel je bike is bij het begin zoooo langzaam dat haal je nooit als je bij pro begint.
    Je moet eigenlijk eerst rookie doen dan pro dan champion,legend.
    Ja, het is gewoon niet anders.

Misschien een hele stomme vraag maar hoe doe je precies
    een BURNOUT???[bij training] remmen en gassen tegelijk ,alleen het lukt niet.
    Iemand een suggestie?

10. Alleen je voorrem gebruiken en gas geven.

Hij is wel even een tikkie lastiger als MotoGP1 om alles te halen, daar was het 3 uurtjes werk om alles te halen.
    Voordeel bij 2 is wel dat je maar 1 rondje hoeft te rijden om een Gp te winnen.

11. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alles van rookie en pro gehaald
    alleen ik kan nu echt niet meer verder.[champion]
    IK zit muurvast.Bij challenges heb ik alle 1 en 2 sterren gehaald maar de rest krijg ik echt niet voor elkaar.
    Wie kan mij helpen met het level champion????
    Ik speel me echt helemaal suf aan dit spel maar het lukt gewoon niet.

ps ik heb ook manual transmision geprobeert.

Ik heb nu 130 credits in totaal met een honda nsr 500

Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  12. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Als je pro eenmaal hebt en inderdaad alles met 1&2 sterren dan moet champion te doen zijn.

Doe de races maar met 1 lap. Dat scheelt in ieder geval een hoop tijd.

Zorg dat je goed qualified.

Enne race gewoon niet in de regen... die tracks met regen in de qualifier of race... gewoon uit rijden. En dan een nieuw seizoen beginnen als je alles gedaan hebt. Met een beetje geluk regent het dan niet op de tracks waar je het seizoen ervoor wel last van had.

Als je de nsr gebruikt.... harde banden, tikkie korte wheelbase, zoveel mogelijk punten op cornering/top speed/acceleration.

Ik rij zelf op een RC (die iedereen er bij de start uit blaast, bijna altijd als eerste de eerste bocht in). Setup: 1500 wheelbase, 5/5 suspension, normal gears, soft tires, punten cornering 50, breaking 40, top speed 35, acceleration 50. Kortom bij de RC in de eerste plaats zoveel mogelijk op cornering & acceleration zetten. Top speed heeft hij toch wel.

O en een goeie start is veel waard. Ik heb bij de RC m'n thumbstick al half naar voren als het licht op groen gaat. Als het goed is heb je dan geen burnout.

O en als je vast zit op een track omdat je niet van die track houd... dan ga je toch gewoon naar de volgende... pak je alle punten die je pakken kan... start een nieuw seizoen... en dan pas de moeilijke tracks doen. Dat scheelt.

13. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    als je op die manier van jou speeld dus alles overslaan wat je moeilijk vind moet je dan niets steeds heel champion overnieuw doen? dat lijkt mij namelijk nog meer tijd kosten als even je best doen in de regen te racen.

En haal jij goede tijden met die RC omdat iedereen in de top een NRC heeft, ik zou namelijk zelf ook wel eens een andere bike willen pakken maar als de rest echt zo duidelijk langzamer is vind ik dat nogal zinloos.

14. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja ik sta met m'n ranking net boven de 1000 en ken er 1 die 500 staat met de rc. Op de ene track is't beter dan op de ander. Ik weet wel dat die gast een kompleet andere setup heeft dan ik. harde banden... 1600 wheelbase, high gears, nouwelijks punten op breaking en hij rijdt handgeschakeld.

Maar ik kom steeds meer mensen tegen op RC's en suzuki's. Nu er meer dan 20.000 man online is zijn er ook steeds meer die niet zo om hun ranking geven en gewoon voor de lol willen racen. Die vind je ook meestal in de rooms met collisions on.... en daar ben je meestal met een 4 stroke in't voordeel omdat je er minder makkelijk mee onderuit te halen bent.

De RC past het best bij mijn rijstijl en ik vind de nsr zowiezo een rotgeluid maken... net een mug. Als het een beetje een betere fiets was zou ik het liefst de yamaha 4 stroke gebruiken... want die klinkt zo lekker... maar ja ;)

Enne ja ik deed dus misschien wel 3 seizoenen over champion. En of dat sneller/langzamer is... weetikut... ieder z'n eigen manier toch ;)

15. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen nog maar ASSEN te doen in de champion mode.
    Alleen ik kan die andere gasten echt niet verslaan.Ik rijd pole position.
    Het weer is rainy.
    Ik rijd met soft ,10,10 high gear,1420 ik heb nu 152 credits
    50,2,50,50. Ik snap niet hoe je in godsnaams die andere
    bij kan benen.Ze halen me zooooo hard in.
    Ik heb ook al hard geprobeert alleen dat helpt ook niet.

Wie kan mij een goede bike setup geven voor ASSEN RAINY???
    Willen jullie er ook bij vermelden hoeveelste plaats jullie ongeveer
    staan.Dan weet ik of ik de setup kan vertrouwen

Bedankt alvast en reageer aub als je een goede setup voor me hebt.

Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  16. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen nog maar ASSEN te doen in de champion mode.
    Alleen ik kan die andere gasten echt niet verslaan.Ik rijd pole position.
    Het weer is rainy.
    Ik rijd met soft ,10,10 high gear,1420 ik heb nu 152 credits
    50,2,50,50. Ik snap niet hoe je in godsnaams die andere
    bij kan benen.Ze halen me zooooo hard in.
    Ik heb ook al hard geprobeert alleen dat helpt ook niet.:'-(

Wie kan mij een goede bike setup geven voor ASSEN RAINY???
    Willen jullie er ook bij vermelden hoeveelste plaats jullie ongeveer
    staan.Dan weet ik of ik de setup kan vertrouwen:D

Bedankt alvast en reageer aub als je een goede setup voor me hebt.

Deel Deze Pagina