Hoi jongens, ik heb dit spel iets van 3 weken terug gekregen van Microsoft en ik vind het best cool, alleen ik zuig KEIHARD. Dus ik denk gisterenavond, laat ik t ns proberen. Maar, het spel heeft geen tutorial ofzo, alleen trainingsmissies waarvan ik niet weet hoe ik ze oet doen. Dus mijn vraag: - Waarvoor is front brake/rear brake? - Wat is t verschil met normale brake? - Hoe kun je zo snel mogelijk een 360 of 180 maken (in het voorbeeld zie je dan zon mannetje met zn beentje over de grond slepen) - Hoe moet je die brakes combineren tot n goede move? Ik ga nog even proberen, maar het lukt me nooit snel genoeg om die trainingsmissie te doen van die 360 en dan die 180. :/ Help! Het naaiende is dat ik er verder ook weinig over kan vinden in het boekje (alleen die stuntmoves) Alvast bedankt
front moet je zo min mogelijk gebruiken. Gebruik zoveel mogelijk het achterwiel. Heeft meer grip in de bochten. Als je echt moet remmen gebruik je ze allebei. voor 180 en de 360 kan je het beste een powerslide gebruiken. Daarvan is er ook een trainingsmissie.
Waaaaaaaaaargh! Ik raak gewoon gefrustreerd! Ik kan niet eens normaal slalommen of een bocht maken wtf! Kunnen ze niet ff uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit?! Dingen als burnouts en stuff kan ik best maken maar ze in de praktijk gebruiken niet... blegh.
Die oefeningen zijn ook niet héél erg makkelijk. Wél makkelijk zijn de races op Rookie, het eerste moeilijkheidsniveau. Door die races te rijden verbeter je én je eigen skills én je verdient extra punten voor je motor - Waardoor die trainingen óók weer makkelijk te voltooien zijn. Er zijn zelfs een aantal scenario's die je pas kan voltooien met een volledig uitgebouwde motor, enorm veel skill en een goed gebalanceerde bike set-up.
Ik heb al lang MotoGp1 gehad en ben met MotoGP2 begonnen op Rookie, stomste actie ooit, is te simpel!
Nou speel dadelijk maar eens op Champion (of wat is het:Legendary, Elite ) en ook alle challenges uitspelen dan lul je wel anders. Voor LeoGeo: Ik het begin kon ik die challenges ook voor geen meter, toen heb ik eerst het Rookie kampioenschap gedaan, en als je dat doet wordt je al gelijk een stuk beter.
Okee... nee ik dacht dat training iets was van voorbereiding op je championship. Dan zal ik daarmee beginnen. Maar moet je legendary championship finishen voor een custom maxed out bike? Dus om genoeg punten te krijgen?
Ik heb hetzelfde probleem met die 180 graden bocht. Vooral die challenge waarbij je eerst moet slalommen en dan een 180 bocht en terug naar de finish is klote. Maar ik was ook al begonnen aan de races. Ik haal het wel, ooit.
Die haalde ik ook pas met een maxed out bike met nog wat gepriegel aan mn bike set-up. Ik mis overigens nog steeds 4 puntjes op remmen, die ik nooit heb kunnen verdienen in die trainingen Nu geen zin meer om die nog te voldoen.
oooh, die haalde ik al vrij snel (na 1 middag proberen) gewoon zo hard je kan slalommen, en dan met een grote boog en een powerslide terug.....dan moet t uiteindelijk wel lukken
Ze lukken allemaal behalve obstacles en perfect lap (nog niet egt geprobeerd hoor). Maar ik heb een halve dag aan obstacles gezeten... Hoe verdelen jullie je credits en jullie bike setup voor deze?
perfect lap was toch op sheridan als je echt lekker snel wilt gaan moet je de honda NSR nemen en owja het was toch ook regen gewoon rustig de bochten nemen en geen fouten maken en obstacles is ook op sheridan volgens mij als je uit die tunnel komt moet je niet aan de binnenkant vande pion zitten je moet langs de buiten kant want anders haal je die bocht niet goed naar rechts oke.