MotoGP 2 Competitie! Schrijf je NU in!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 11 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jawel, het is tijd voor een nieuwe competitie, ditmaal verreden met MotoGP 2!

    Voor informatie over deze competitie, óf om je meteen in te schrijven ga je naar deze website!

    MotoGP.xbw.nl

    Update

    Daar we dus de 32 snelste rijders van het moment dat de inschrijving stopt (8 augustus) zullen opnemen in de competitie is het misschien handig dat we alle inschrijvingen hier melden, zodat je je kan richten op hoe snel je precies moet zijn.

    <iframe frameborder="0" marginwidth="0" src="http://motogp.xbw.nl/deelnemersforum.htm" width="425" height="400"></iframe>
     
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb me ingeschreven!
     
  3. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    gehhehe is dit via power unlimited of is het gewoon een pu-wannabe moto gp-competitie:):)

    ps. was grapje he niet lomp of beledigend bedoeld:):):)
     
  4. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahoe ik ben binnen maar ik ben bang dat ik niet bij de beste 32 hoor .....
     
  5. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe wordt geselecteerd, gewoon de eerste 32 of een loting??
    Ik vind optie 1 het eerlijkst!
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    De 32 snelsten, op het moment dat de inschrijving stopt!

    Goed lezen apie :)
     
  7. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn plan zo, heb me ingeschreven, maar hoezo niet op sheridan??? beetje vreemd. Enne collisions off.. das toch geen race.

    trouwens... valt er nog wat te winnen naast de eer?
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Sheridan is geen officiele baan. En is ook geen "logische" baan. De flow van die baan is niet echt geweldig.

    Collisions staan voorlopig uit omdat het vrijwel onmogelijk is gebleken op Live lobbies op dit moment in MGP2 om normaal met collisions on te rijden. Ook is in de vorige competitie al gebleken dat het te vaak nog gebeurde dat de koplopers bij het lappen, of in het begin van de race ondersteboven worden gereden. Bijna nooit moedwillig, maar wel frustrerend.
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    en natuurlijk ben ook ik weer van de partij (je weet tochhhh.... :D)

    enne, waarom zegt iedereen hier apie tegenwoordig 8)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    *serieus reageert; Wij hadden een dergelijk concept al eind maart klaar liggen - Alleen door omstandigheden was het toen niet mogelijk een competitie daadwerkelijk te starten.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het zelf ook heel cool om met collisions aan te rijden, maar vooralsnog 'durven' we dat niet aan. Kan voor teveel problemen zorgen. Misschien dat we later in de A poule wel aan kunnen zetten, maar dat moeten we dan maar even bekijken.


    Overigens zal ik iedereen die zich heeft ingeschreven hierboven in het topic vermelden, zodat iedereen ook een beetje kan fixeren op hoe snel je moet zijn etc :)
     
  12. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijken ze naar je positie als de pools worden gemaakt of op het moment van inschrijven ? Want als dat laaste het geval is ben ik de .....:p !
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Op 8 augustus bekijken we de posities van de ingeschreven rijders. De snelste 32 worden sowieso geselecteerd. Vervolgens rijdt iedereen in ieder geval één race om te bepalen in welke poule je komt.

    Dus je hebt nog een kleine 4 weken om je zo hoog mogelijk in de rankings te zetten :)
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Overigens hebben we zelfs een Poule C overwogen, maar dat wordt misschien wat teveel van het goede...
     
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat gebeurt er als er minder dan 32 mensen zich inschrijven???
     
  16. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig kans...ik denk zelf dat er véél meer mensen inschrijven. Anyway ik schrijf denk ik wel in, maar ik heb het spel nog steeds niet (ik krijg hem nog gratis van MS van die actie), dus ik denk dat ik niet mee zal mogen doen;)

    En spelen we alleen voor de eer of staat er ook nog wat te winnen in het verschiet?
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zullen we met minder dan 32 mensen moeten rijden lijkt me ;)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waaat? Heb jij hem nog steeds niet? Vandaar dat je je zo stuk bijt op die Gamekings competitie ;) Das wel jammer.. Ik hoop dat je mee kan doen, ik weet zeker dat je bij die snelste 32 kan komen. De ILoveLive games zouden in juli worden verstuurd...
     
  19. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk da'k nou maar es nie mee ga doen, met m'n amateuristische driving skills, en al helemaal in mgp 2
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan je altijd inschrijven natuurlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina