MotoGp 2 en Xbconnect

Discussie in 'Algemeen' gestart door Markos, 26 jun 2003.

1. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er hier mensen die wel motogp 2 hebben maar (nog) geen live? ik krig live later dit jaar, nu nog geen cc. Ik wil wel al eens online spelen, dus vroeg me af of er meer mensen zijn die over xbox connect spelen, anders kunnen we eens iets afspreken. Ik kan niet hosten, mischien alleen voor 2 spelers, heb maar 196 kbit upload. ik hoor het wel..

2. coolnhl

coolnhl Heads UP!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt natuurlijk geen Moto GP 1???

3. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    eeuh nee, eigenlijk heb ik motoGp 2 ook nog niet, wilde er omgaan bij de freerecordshop maar was uitverkocht, als het goed is heb ik hem vanavond wel. gisteren avond keek ik even en er waren op xbconnect 2 moto gp 2 pal servers met pings onder de 200. leek me wel aardig om daar te spelen, maar nu keek ik vandaag en er waren geen servers. Het lijkt me ook wel is leuk om gewoon met 2 xboxen tegen elkaar te racen, mischine kan ik dat dan nog wel hosten, vooral als diegene in nederland of belgiƫ woont.

4. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net even gespeelt op xboxconnect en ging wel goed samen met 3 andere had aleen wel wat lag, maar goed. Dit is de eerste keer dat ik online speel en ik kan niet wachten op live, damn dat wordt verlsavend, maar goed. Je moet bij xboxconnect gewoon geluk hebben dat je net een motoGp 2 server treft. Aan Halo servers neit te kort, maar veelal NTCS xboxen.

5. reinaldo

reinaldo XBXL Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    stomme vraag hoor maar kan je bij xbox connect ook je headset gebruiken?

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    @Markos: Moto GP 2 is een live game, dus je kan ook tegen NTSC spelen, dit is met alle live games zo.

@reinaldo: Niet xbc ondersteund de communicator, maar de game zelf. Ja dus

Deel Deze Pagina