Ik weet wel dat je over een curbstone kan 'jumpen'zeg maar... maar een gewone jump...? Ben benieuwd of iemand dat weet hoe dat moet. Zonder jumpen haal je de 1 000 000 punten makkelijk hoor trouwens om Rossi te unlocken. Gewoon veel powersliden en op je achterwiel rijden.
Misschien drukte je meerdere knoppen tegelijk in? Trouwens... zorg voor Xbox Live . Met Xbox Live wordt motoGP2 VEEEEEEL leuker
Kan het al leuker dan Nee, kwas bezig met een wheelie, en opeens ging me 8rwiel een stukkie de lucht in Toen stond er Jump, misschien een hobbeltje...
Halverwege een scherpe bocht 2 keer ff snel op gas (groen knopje) drukken Pas op... je kan dan als je het fout doet flink op je smoel gaan
hoe kan je ooit zoveel punten halen en binnen de tijd binnenkomen? ik heb wel een keer 30.000 punten gehaald maar als ik veel ga stunten dan kom ik nooit op tijd binnen hoe kan je ooit Rossi (miljoen punten) unlocken ????
Ik dacht dat het ook onmogelijk was. Ik reed op Rookie. Ik deed vooral heel veel op mijn achterwiel rijden en dus veel powersliden door de bochten. Dan probeer je per circuit veel punten te halen... als je dan alle circuits hebt gehad moet je 1 000 000 punten kunnen halen. Succes! PS: Jij dacht zeker op 1 circuit met 30 000 punten? Het moet dus op alle bij elkaar 1 000 000 zijn.