Beste mensen, a.s. vrijdag de 11e komen er tog "classics" uit zoals moto gp 1 enz.. hebben jullie al ergens geinformeerd waar die daadwerkelijk as vrijdag in de winkel ligt, ik denk aan bijvoorbeeld de grotere xbox stuff verkopers zoals mediamarkt, kan iemand dit bevestigen, dan kan ik tenminste snellere motoren behalen en andere circuits unlocken uw vriendelijke dank,
vraag het gewoon ff in je plaatselijke gameshop, dan weet je het meteen of je daar de 11e je moto gp'tje ken halen. Dat zal misschien ook wel per winkel verschillen, suc6
ik heb stage gelopen bij intertoys.. maar das alweer voorbij, Ik kon niet geloven hoe slecht het daar liep met allerlei software.. Van alle games die per week verschenen kwam er maar 25 procent van binnen... MAAAAR... Alle Classics verschijnen alvast op vrijdag als het goed is..
hoop het wel... motoGP is wel lekker spelletje.... was vandaag trouwens bij FRS daar zijn ook veel spellen in de aanbieding... Mazzel DanOs
Bij de Dixons zouden ze wel zijn en bij de FRS zeker want bij de Dixons heb ik al Amped Classic gezien