1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm beetje zuur, ik vorige week inschrijven onder een gamertag (Orcrist) waarvan ik wel had verw8 dat ik die op live zou kunnen kiezen, maar die was al in gebruik.. maar nou sta ik wel gewoon voor aanstaande donderdag op onder die gamertag.. nou heb ik nog een keer ingeschreven onder mijn goede gamertag (Orcrist NL), maar ik kan nu nergens op die site laten weten van mijn misverstand.. ik vind dit een beetje vervelend want ik weet dat er meer mensen zijn die graag mee willen doen en nou is er waarschijnlijk dus een plek vrij voor aanstaande donderdag..
     
  2. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
  3. mischa

    mischa Guest

    Je speelt in Heat 4

    Heat 4 begint a.s. donderdag om 20:30


    BigRed dragon
    Born 2 War
    BraiNWave NIF
    deggeroni
    GreenLizzard NL
    ktulu SR
    MidCourseACE
    Milan
    Mischa NL
    Nero Nexium
    Pacboyslim
    RockDarkangel
    Shermond
    TETTERONI
    XMSTXRDXM

    ik ga niet winnen :cool:
     
  4. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    De regels staan on-line. Maar er komt nog meer.
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Track Mugello (Italië) Sunny weather
    Scoring Championship
    Grid position Random
    Num laps Three
    AI bikes Champion
    No collison Off
    Off-road sim 25 %
    Handling sim 50 %
    Collision sim 25 %

    Keuze uit:
    Norick Abe
    Alex Criville
    Sete Gibernau
    Tohru Ukawa
    Kenny Roberts
    Gary McCoy
    Jurgen van der Goorbergh
    Noriyuki Haga<
    Olivier Jacque
    Jose Luis Cordoso
    Haruchiha Aoki
    Anthony West
    Leon Haslam
    Chris Walker
    Johan Stigefelt
    Brendan Clarke
    Barry Venema
    Mark Willis
    Jason Vincent
    Vladimir Coshka
    Marcus Payten
    Shaun Geronimi
    Sebastien Gimbert

    Thanks Gerrit _O_ Keep us posted!
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Shit man, ik heb m'n Xbox nog niet terug!!!!

    Ik kreeg vandaag pas een mailtje dat ie in Duitsland is aangekomen; ik ben bang dat ik niet mee kan doen....:'-(
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck... ik wil ook in heat 4... Daar maak ik wel een kans. Ik zit nu in heat 2, samen met Jerhui en Chambion BE. Ik WAS eerst ongeveer gelijk met die 2, maar ben toen gestopt en ze zijn nu zoveel beter.. Ik maak nooit een kans :p Op naar de volgende heat dan maar.
     
  8. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT LAME!!!! handling sim 50 procent lekker hoor...... en ook nog eens al die KLOTE BIKES..... ga eens kijken of iemand het verschil tussen een custom en een reg ziet... :D

    ik heb btw een server nu aanstaan in motogp1 met die settings dus ik zie hopelijk iemand verschijnen :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  9. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever gezien dat er geen sims waren. En mensen moeten elkaar ook niet gaan duwen. Wat toch wel gebeurd. Vrienden van je doen dat niet maar andere misschien wel. Stom dat ze die collisions aan hebben gezet. En wat die fiets betreft, in het begin zie je als iemand een custombike heeft. En dat moeten ze ook wel controleren. Als je dat toch doet is wel lame. Nou ja we zien wel maar nu ga ik weer mgp2'en.
     
  10. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm, dat vinnik juist wel ok. Mensen die duwen hebben ook grote kans dat ze zelf wegglijden. Het voegt ook een groot deel toe aan het realiteits gehalte.
    Zelf race ik ook met mgp2 alles met sim lvl 20% op m'n Honda RC :D
     
  11. ccm1982

    ccm1982 Let's Play Online

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat zeker kewl worden.
    Wat ik alleen nog niet snap zijn een paar dingen.

    Het Heat nr. is ook gelijk de naam van room waar je inmoet als je gaat inloggen??

    En hoe willen ze in hemelsnaam controlleren je een standaard bike gebruikt. Je kan een standaard motor gebruiken maar daar wel een goede afstelling voor gebruiken die bij de demo versie niet zit. Of niet soms?
     
  12. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk zelf in de horeca, en doe mee met heat 4 (dat is om 20.30), nu snap ik wel dat the GAMEKINGS een beetje normale tijden willen racen, maar ik had toch ook wel weer een beetje verwacht dat er bijvoorbeeld een heat gereden zou worden om 22.00 uur of zoiets.

    Of bijvoorbeeld bij de inschrijving een keuze zou kunnen maken tussen bepaalde tijden.
    Misschien is dit een idee voor een volgende championship.
    Voor de rest wil ik wel ff kwijt dat alles er suup vet uit ziet.

    eN IK BEN OOK BESTWEL BENIEUWD OF IEDEREEN WEL KAN OP DIE DAG DAT ZE MOETEN RACEN?
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat het een loterij gaat worden met maar drie ronden en met die sims aan...

    Ik heb er een hard hoofd in of de beste rijders wel kunnen winnen of dat degene door gaat die het smerigst weet te rijden door flink te rammen...

    Jammer... het leek me nog wel zo leuk :'-(
     
  14. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe met sims op 100% ? lol dat wordt nog eens leuk. ALs je dan eventje te veel rem of iets te veel gas dan ga je op je bek LOL. Ik denk dat de gene die zich koest kan houden kan winnen zelf als je niet zo goed ben.

    Maar indeed 3 laps dat wordt echt raggen en er zullen veel ongelukken gebeuren. Beetje jammer weer.
     
  15. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    tja tis van de pu uit het dat was te verw88 dat het een zooitje ging worden..... naja ik hoop gewoon dat de beste wint en dat er niet veel geduwd word....
     
  16. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja indeed. Waarneer komt er eens een motogp2 championchip 100% sim en volledige laps :D. Xboxworld hint hint? En een prijs is leuk maar totaal overbodig
     
  17. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    GameKings MotoGP Online Demo Event (pff)

    Bron

    Spelregels
    Tijdens de gehele competitie worden de volgende game regels gehanteerd voor alle wedstrijden. Deelnemers dienen zich te houden aan deze regels.

    Er wordt gespeeld met de Demo versie van MotoGP championships die je gratis bij de aanschaf van je Xbox hebt gekregen (spel staat op de starters disk). Iedereen is verplicht met deze disk te spelen.

    Alle wedstrijden wordt er gespeeld op één track, namelijk Mugello (Italië) met zonnig weer. Er worden tijdens iedere wedstrijd totaal 3 ronden gereden en de deelnemers worden willekeurig geplaatst op de start positie. Alle deelnemers rijden met Championships motoren. Om de wedstrijden wat echter te maken hebben wij de verschillende simulatie standen aan gezet op 25% (Off-road, Collision) en 50% (Handling).

    Track Mugello (Italië) Sunny weather
    Scoring Championship
    Grid position Random
    Num laps Three
    All bikes Champion
    No collison Off
    Off-road sim 25 %
    Handling sim 50 %
    Collision sim 25 %

    Deelnemers kunnen kiezen uit één van de volgende riders (alle beschikbare spelers van de demo disk).

    Norick Abe Alex Criville Sete Gibernau
    Tohru Ukawa Kenny Roberts Gary McCoy
    Jurgen van der Goorbergh Noriyuki Haga< Olivier Jacque
    Jose Luis Cordoso Haruchiha Aoki Anthony West
    Leon Haslam Chris Walker Johan Stigefelt
    Brendan Clarke Barry Venema Mark Willis
    Jason Vincent Vladimir Coshka Marcus Payten
    Shaun Geronimi Sebastien Gimbert

    Mocht je vragen hebben over de spelregels, klik dan hier om naar het GameKings forum te gaan. Daar is een apart hoofdstuk "Xbox Live MotoGP championships" geopend!

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb me ingeschreven en heb op de site gelezen dat ik mee doe en hoe laat. Wat moet ik nu doen?

    Op donderdag (uiterlijk 18.00 uur) zal je zien dat in je Friends lijst een speler genaamd DuCyCo 01, DuCyCo 02, DuCyCo 03 of DuCyCo 04 een verzoek heeft gedaan om je Friend te worden. Accepteer dat deze speler je Friend wordt. Ga niet DuCyCo zelf toevoegen aan je friends lijst!

    DuCyCo 01-04 zal dus de host zijn van de wedstrijden.

    Op donderdag zal je op het tijdstip dat je moet spelen, in je Friends lijst zien dat DuCyCo 01-04 aanwezig is. Je kan dan DuCyCo 01-04 "joinen" met het spel MotoGP (zorg dat je MotoGP demo disk in je Xbox zit).

    Als je in de lobby zit bij DuCyCo dan moet je even geduld hebben tot de andere spelers er ook zijn. Zorg dat je instellingen goed staan en ga niet steeds naar je instellingen. Als alle spelers van de betreffende ronde er zijn (of we hebben lang genoeg gewacht), zal er eerst een warm-up race worden gereden van 3 ronden. Na de warm-up race zal de officiële w edstrijd worden gestart.

    De wedstrijd tijden zijn als volgt ingedeeld:
    Donderdag 19.00 uur Host: DuCyCo 01
    Donderdag 19.30 uur Host: DuCyCo 02
    Donderdag 20.00 uur Host: DuCyCo 03
    Donderdag 20.30 uur Host: DuCyCo 04

    De beste speler van iedere race gaat door naar de finale en heeft dus al een prijs te pakken namelijk het MotoGP 2: Ultimate Racing Technology.

    De verliezers van iedere ronden kunnen zich opnieuw inschrijven op vrijdag vanaf 13.00 uur door in te loggen op de website. Spelers die nog niet eerder hebben meegedaan hebben ten alle tijden voorrang op spelers die al hebben mee gedaan.

    De standen van de wedstrijd worden bekend gemaakt op de website en vanaf aflevering 5 ook op Gamekings.
     
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste van dit toernooi vind ik nog wel dat je JUIST alleen met de demo mag racen! Naja ik sta voor volgende week in de planning, wie nog meer, dan kan ik zien wat mijn kansen zijn;)
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik sta ook voor volgende week in de rij, en mugello is my favourite :D maar ja, mag me custom bike niet gebruiken, wie nemen jullie dan? Rossi enzo mag je volgens mij ook niet nemen, chris walker nemen jullie?
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb me ook ingeschreven voor volgende week. Kheb alleen nog niet over een bike nagedacht en het zal helaas wel een loterij worden ben ik bang. Alleen als je door de 1ste bocht heenkomt kun je winnne... :)
     

Deel Deze Pagina