ey kheb nu een tijdje moto maar je krijgt toch experiencepoints als je bij de 1e 3 zit? waar kan je dan je skills verbeteren?
waarschijnlijk bedoel je je credits verdienen in de races maar ook met de trainingen. heb je deel 1 of 2
Je kan ze op twee manieren verdienen. De training, er zijn vier verschillende, namelijk: Acceleration, Topspeed, Braking, Steering. Voor elke training zijn vijf "varianten". Er zijn twee moeilijkheidsgraden. Voor de zilveren (makkelijk) haal je een punt (indien je hem haalt) en voor de gouden (moeilijk) twee punten. Met de races kan je ook deze experience punten halen. Eerste plaats:............. 6 points Tweede plaats:........... 5 points Derde plaats:.............. 4 points Vierde plaats:..............3 points Vijfde plaats:...............2 points 6de tot 15de plaats:...1 point Hoger:.........................0 points Doe de volgende keer wat meer moeite, lees de handleiding door, stel je vraag in de centrale thread of zet hem in het goeie forum. Ik hoop dat dit je geholpen heeft, Sjoerd
moto gp 1 heb ik, maar als ik 1e word krijg ik geen screen waar ik mijn skills kan verbeteren gaat dat vanzelf?
Als je een championchip al hebt uitgereden en dit je tweede is zal je voor je huidige (tweede dus) geen punten meer krijgen.
Nee, want Tha Raptor gaat er vanuit dat je die race dan ook daadwerkelijk wint; En dat hoeft helemaal niet perse