1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP Glitches op Xbox Live

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marius, 27 jan 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet dat het nog geen 14 Maart is, en dat de Beta test officieel nog moet beginnen hier. Maar ik zit al een tijdje op allerlei amerikaanse forums (o.a. op www.xbox.com, www.planetmgp.com) en er wordt dus echt VEEL gecheat op Moto GP voor Xbox Live. En niet alleen voor MotoGP, maar dat spel trekt me nu het meest..

    Het punt van mijn thread is dat ik bang ben dat we allemaal ons best gaan doen vanaf 14 Maart om zo hoog mogelijk in de rankings te komen, maar dat er allerlei eikels "glitches" in de code gaan gebruiken om een rondje van 20 seconden sneller als de nr.1 te gaan rijden. Het werkt erg demotiverend voor de nr.1 = OneBadHuskerFan en hij heeft besloten om zijn scores te resetten en alleen nog voor de lol te gaan racen, niet meer zo compitetief.. mij lijkt het ook dus absoluut niet tof als je met bloed, zweet en tranen op een eerlijke manier je tijden hebt neergezet en allerlei anderen gaan via die bugs vet onder je tijden..

    Wat is jullie mening hierover? Ik zou zelf weleens willen weten hoever ik kan komen zonder..
     
  2. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Op zo'n manier aan je tijden komen is zielig. PUNT.

    Maar het lijkt me wel grappig om zo'n figuur uit te dagen en
    dan een pak slaag te geven. Je hebt het natuurlijk gelijk door als
    je tegen zo'n loosertje rijdt.
     
  3. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    yep online cheaten is erg zielig..dan is er gelijk nix meer aan...
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    vraag ik me wel af hoe ze dat doen met die glitches.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ok, ik ga niet precies vertellen waar en hoe ;) Want ik wil dat wij NLers die dingen niet gaan doen hehehe. Maareh, ze rijden bijvoorbeeld op Suzuka of Assen gewoon ergens tegen de banden aan de buitenkant van het circuit, en ineens staan ze een halve ronde verder weer op de baan. Met 20 of 30 seconden voorsprong... ERG lame.

    en ook bepaalde bochten vreselijk afsnijden enzo..

    EDIT: het is natuurlijk niet "gewoon ergens" dat ze tegen de banden rijden, maar precies op een plek waar dat zoiets niet goed is afgeschermd door de programmeurs.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2003
  6. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    behoorlijk nep
     
  7. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaters is voor lamers die duidelijk niet kunnen gamen
    DUS LOSERS ZIJN als ze cheats gebruiken :mad:
    Verpest gelijk de hele online game.
     

Deel Deze Pagina