1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motogp [not the game]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door valetinek, 15 aug 2003.

  1. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de formule 1 zijn er al verscheidene threads te vinden, Hier eentje van de motgp. Is de motogp nou veel minder aantrekkelijk ofzo dan de formule 1?? jullie mening

    We kunnen hier ook discussieren over nieuwtjes en de uitslagen van de kwalificaties/races netzoals als vandaag (15-08-200:cool:de 1e kwalificatie in tsjechie.

    Ik hoop dat hier nog wat motorfans zitten!!
     
  2. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er geen fan van, maar ik vond het wel leuk om naar te kijken. Vooral dat laatste stukje wanneer baggi(?? iets met ba...)
    Rossi inhaalde.
     
  3. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ?? was dat de laatste race?? dat rossi het laatste stukje werd ingehaald dat was gibernau! jij bedoeld cker biaggi, maar die was het niet.
     
  4. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet meer, Ik ken de namen niet zo goed .
    En het was de race die eindigde om 3 uur volgens mij.
     
  5. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    @ valetinek

    Wat denkt je, wie dit jaar Kampioen wordt.

    Ik denk dat Rossi dit jaar weer kampioen wordt, alhoewel we Giberneau zeker niet mogen uitsluiten.

    Biaggi geeft ik ook een goede kans.....................als hij niet meer van zijn fietsje valt.:)
     
  6. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik als fan van valentino denkt/hoopt dat hij ook kampioen word, maar net als je zei gibernau is aardig ingelopen de laatste races en maak ook best veel kan. Toch denk ik dat rossi het wordt alhoewel hij deze race aankomend weekend niet gaat winnen.
    Ik denk dat biaggi gaat winnen en rossi een 2e of 3e plaats. Maar jah we zullen zien!
     
  7. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehehe........................die Rossi heeft het dit jaar niet makkelijk, ten opzichte van vorig jaar.

    Daarom vindt ik dit jaar dan ook veel interessanter/spannender.

    FF vooruit lopend op volgend jaar..................dan krijgt hij het echt moeilijk.
    Dan zijn de Ducati's verder ontwikkeld.
    Respect voor het Ducati team, als je ziet wat ze dit jaar als debutant hebben gepresteerd.
     
  8. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    cker wel, die ducs zijn nu al vet snel, volgend jaar dan helemaal.
    Ducati word waarschijnlijk volgend jaar over genomen door d'antin. Dat is het team waar nu nakano voor rijdt. bayliss en capirossi blijven dan rijden voor het fabrieksteam en hoffman(kawasaki) en neil hodsgon(superbike) komen dan oip de wat mindere ducs te rijden. Dus volgend jaar weeer een ex-superbike wereld-kampioen erbij. Khoop dat je het volgt:p

    En zijn die ducs een goede debutant als je kijkt naar kawasaki, wcm harrison en proton met de viertakt, dat zijn ook allemaal debutanten en die rijden helemaal achteraan. Dus cker respect voor het ducati team!!8)
     
  9. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het laatst pas voor het 1st gezien maar ik vind het wel mooi (alleen vind ik 't k*t dat ze de 125cc en 250cc enzo laten zien want dan zap ik 't altijd weg en dan als ik weer een keer op eurosport kijk is de motogp al weer bijna afgelopen:'-( en ik ken de rijders en de teams nog nie allemaal duz dat is ook nog wel wennen.)

    alhoewel ik F1 toch mooier vind (but that's just me.)

    p.s. hebben jullie ook een site zoals wwwrtlgrandprix.nl maar dan voor de motogp.
    alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2003
  10. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker...........klik maar

    Graag gedaan.:cool:
     
  11. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, ik vind de 125 en de 250 ook lang niet zo mooi als de motogp, maar toch ik kijk het wel!!
     
  12. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Valentine heeft weer de pole!!
     
  13. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat was er eigenlijk met Nakano gebeurt want je zag een stukje film waar hij onwijs hard van z'n motor pleurde.
     
  14. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer was dat dan, in de 2e kwalificatie, kan ik me niet herinneren
     
  15. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    En rossi wint op het nippertje de race
     
  16. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben voor Barros

    Barros is achtste geworden dat is toch wat tegenvallend vind ik
     
  17. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Yahhhh............Barros...........ik had dit jaar toch, meer van hem verwacht (en vele met mij).

    Wat zou er gebeurt zijn, als hij voor Honda was blijven rijden?
    Denkt dat hij dan toch beter had gepresteerd, dan wat ie tot nu toe heeft behaald.


    En het was weer een spannende race (Brno) vandaag.
    En die Ducati's.........................erg goed.
    Was alleen jammer dat Capirossi was uitgevallen, wegens motorproblemen.
     
  18. valetinek

    valetinek --> X-BOX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    cker wel jammer van capirossi, alleen als barros op de honda had blijven rijden zou hou denk ik met rossi en gibernau meevechten voorin, dan werdt het nog spannender. Maar jah, weer een overwinning voor valentino!
     
  19. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie race alleen jammer van Gibernau dat in de laatste ronde Rossi ervoorbij kwam (wat een babyface heeft Rossi man) maar hoe kan het dat Gibernau Rossi enzo een fabrieksmotor hebben en Biaggi niet????
     
  20. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook dat Barros beter bij was kunnen blijven. De afgelopen 2 seizoenen heeft hij ddar goed gereden altijd in subtop van de stand te vinden jammer dat hij weggegaan :'-(
     

Deel Deze Pagina