MotoGP VS. MotoGP2

Discussie in 'Algemeen' gestart door p1m, 14 apr 2003.

1. p1m

p1m Guest

Deze topic wil ik graag jullie meningen horen over de stelling:

MotoGP 2 is beter dan MotoGp classic.

Beargumenteer je keuze ook anders word deze tread gesloten

MotoGP
    + Classic (Prijs)
    + Grote Live community
    + Nu al uit.
    + Alle Rijder, Motoren, Banen uit 2001
    - Euhhh
    - Veel Demo's rijders

MotoGP2
    + Mogelijkheid om logo's te ontwerpen
    + Live Enabled en Verbeterd
    + Grafisch beter, Omgeving beter uitgewerkt
    + Acht verschillende modes
    + Geupdate Motoren, Rijders en Banen
    + Nog meer realisme (sleutelen aan je motor, zwaartekracht verbeterd)
    - Prijs
    - Nog niet uit.:+
    * Srceens

Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2003
  2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil zeker een van de twee kopen, dus ik hoop dat hier wat bruikbare meningen komen...

Enigste wat ik alvast cooler vind bij deel 2 is de mogelijkheid logo's te ontwerpen. Ik weet alleen niet of dat "ontwerpen" zoals bij RE is of echt met een simpel tekenprogrammatje...

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Op de manier jij het doet, ziet het eruit als een opsom topic.

Ik denk dat Moto GP 2 beter gaat worden, de controls zullen wat 'verfijnd' worden. De graphics zullen natuurlijk nog wat beter zijn en misschien wel het belangrijkste van de veranderingen: XBL zal beter ondersteunt worden en er zullen meer opties komen. Dat Moto GP 1 goedkoper is zal denk ik alleen handig zijn voor de gene die hem niet kopen voor XBL, vermits iedereen die dat via XBL speelt toch zal overstappen naar Moto GP 2.

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje een rare vraag omdat natuurlijk het 2e deel beter is (kan van niet maar 99% van alle games is het vervolg beter). Maar ik zou dus voor mtgp 2 gaan omdat het idd nog een betere live ondersteuning hebben. En het is allemaal wat beter. Je kunt er wel bij zetten dat er waarschijnlijk minder mensen online gaan met mtgp omdat iedereen die live heeft de demo heeft van mtgp!

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    moto gp heeft ook 5.1 dolby digital geluid dus die ken je al bij moto gp 2 wegstrepen aan +

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP 2 duhhhh :+

en @ pacboyslim, het word geen simpel tekenprogrammatje, het word Microsoft Xbox Paint :+. Neej, ik heb hier op XBW gelezen dat er layers gebruikt kunnen worden, zoals bij FotoSoep, dus dat zal wel wat worden :D

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    @Pablow, niet mee eens. Denk je niet dat men op gegeven moment ziek wordt van de demo? Men koopt niet Live! met as doelstelling alleen de demo's te spelen gewoon omdat dat ook leuk is, maar alleen omdat de meeste games die LIVE! zijn al VOOR 14maart uitgekomen zijn, en dus niet zo lucratief overkomen om te kopen, men wacht op games als MM3 en RTCW.. let maar op, ik denk dat, zoals nu, de tijd waarin een overgroot deel alleen de demo's speelt, snel over zal zijn, zeker betreffende MOTOGP, aangezien dat al een aardig oud spel is, en men denk ik vooral vasthoud aan de demo omdat MOTOGP2 er binnenkort al is, en het gebrek aan motogp in de winkels.

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  8. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor MotoGP2 zijn ze de ontwikkeling begonnen met MotoGP1 als basis, ze zijn er nog maar 5 of 6 maanden aan bezig maar de game zal wel op tijd af zijn. Het zal een soort verbeterde versie worden van MotoGP1 met een paar uitbreidingen natuurlijk. Deel 1 was al zodanig goed dat slechts weinig nog moet verbeterd worden.

9. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, mgp1 kost nu maar 29,90 euro en gp2 wel iets duurder. Maar ik bestel lekker bij play of dvdcrave en dat scheelt meestal een euro of 15....dus ik ga lekker voor gp2...

Ik hoop dat gp2 dezelfde tracks bevat als gp1, dan kunnen er nog meer tegelijk spelen en zaagt MS niet zijn eigen poten onder zich vandaan.

m-X

10. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hem motogp gehad en ben ook van plan om weer mgp2 te halen. het was al een goede game die nou nog beter is uitgewerkt.

11. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of er genoeg voordelen om motogp2 te gaan kopen je hebt bij 1 ook al live! en 5.1 geluid!

12. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar!

Maar voor iedereen die MotoGp niet heeft is dit toch eigenlijk wel een must have :cool: daar is iedereen het mee eens?

13. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Estoril is een nieuwe track in Moto GP 2 en verder ga ik absoluut voor Moto GP 2. Als je van Moto GP alleen de demo hab raad ik je aan het volledige spel te huren of te lenen van een vriend om de tracks even vrij te spelen en een custom bike te maken. Dat heb ik ook gedaan en heb dan ook geen reden meer om de classic versie te kopen. Moto GP 2 zal, mede dankzij de Moto GP demo, erg goed gaan verkopen imho.

Een ding hoop ik van harte. Dat Mugello er uit gehaald is. Maar dat zal wel niet.

14. kid paddle

kid paddle *

Leuk Bevonden:
    0
    waarom ? ik ben hem ook beugespeeld maar das toch best een plezante baan ?

die blijft er trouwens in

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  15. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    de prijs zal voor veel mensen (en dan doel ik vooral op de mensen die niet al te veel geld op zak hebben;) kuche kuche) wel een rol spelen. en moto gp is daarom erg aantrekkelijk, ook omdat het gewoon xbl ondersteunt en gewoon een goed spel is.

16. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat er meer om, dat iedereen wordt gedwongen om eens ergens anders op te racen.

Daar heb je weer gelijk in. Toch heb ik het er wel eens over met gasten uit mijn Friends list en dan komen we toch tot de conclusie, dat die Classic versie op 14 maart had moeten uitkomen. Nu wachten veel mensen op Moto GP 2. Tenzij zij natuurlijk geen moeglijkheid hebben om Moto GP een keer van iemand te lenen.

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Oke zit iets in maar dan hebben we het over dit moment want het is toch wel het beste live spel zegt iedereen terwijl hij moeilijk te vinden is de volledige versie dus....

18. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb deel 1 en wil deel 2 ook gaan kopen, maar ik heb een vraag met de rankings gaat dat net zo als moto gp 1 alleen maar om de tijden? dat vond ik nou jammer van motogp1 op live dat het niet uitmaakt hoeveel je wint en dat alles om tijden gaat is dat ook met moto gp2?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De rankings gaan om de gereden tijden ja. Neemt niet weg dat je natuurlijk gewoon races kan rijden en die winnen natuurlijk :)

20. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar krijg je daar dan geen punten voor? waardoor je hoger op de ranglijst komt.

Deel Deze Pagina