Wat zijn nou precies de verschillen behalve de prijs Want ik krijg zo live! en wil ik Moto GP ook, maar ja welke kan i kdan het beste aanschaffen?
GP 2 heeft betere graphics, meer tracks, logo creator, je kan je bike tunen en nog een paar verbeteringen waar ik nu ff niet op kan komen
Als je niet naar de prijs kijkt, dan kun je beter deel 2 kopen. Alle fouten in deel 1 zijn verholpen en het ziet er naar uit dat alle serieuze rijders uit deel 1 zijn (of nog gaan) overgestapt naar deel 2. Volgens verschillende mensen hier op het forum is hij al te koop, al zal je wel goed moeten zoeken... zover ik weet is op dit moment de Free Record Shop de enige die hem verkoopt, maar ik kan het fout hebben.
Dit kan in het speciale MotoGP subforum, ik dacht dat er nog geen thread als deze in stond. >> moved <<
Ja man, koop MOTO gp2, hij is uiteraard verbeterd t.o.v. zijn voorganger, nog realistiser, en hij is al sinds afg vrijdag in de winkel suc6 ermee
ALLE fouten??? Welke fouten bedoel je dan juist in moto gp1 want ik had hem eens gehuurd en had er ni echt veel fouten in gemerkt.
Je moet zeker weten MotoGP 2 halen. Ben er vanmiddag van Zuid-Limburg voor naar Eindhoven gereden. Ik zweer ik was er ook voor naar Amsterdam gegaan
Met fouten bedoel ik in de eerste plaats glitches. Daarnaast is het nu ook mogelijk om de punten van je bike opnieuw in te delen... dit is misschien niet echt een fout, maar wel een verbetering. Daarnaast is het ook moeilijker om in zijn neutraal te komen met schakelen en is er een optie gekomen tegen spookrijders. Verder zijn er nog veel meer verbeteringen te vinden.