MotoGP2: Na tijverbetering: "Er is iets mis met de scoreborden"!!:(

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sam Fisher Jr, 24 aug 2003.

1. Na 2 dagen oefenen op het circuit van Assen, heb ik eindelijk mijn tijd verbeterd met maar liefst 4 seconden (!) Nadat ik het powersliden eindelijk onder de knie heb. Dus ik terug naar het menu om het bericht: " You have set a new personal record" in ontvangst te nemen, gevolgd door een ander bericht: "Er is iets mis met de scoreborden". Mijn nieuwe record is dus niet opgeslagen!!:mad:

Hoe kan dit? Heeft dit weer te maken met die update ofzow? Heb daarna nogmaals een goeie tijd neergezet, wel bericht: "You have set a newe personal record, hierna GEEN foutmelding, maar scores niet opgeslagen! Alleen offline wel opgeslagen.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2003
  2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan kun je die toch weer uploaden als het wel gaat?
    Maar zat je kabel/stekker wel goed erin?

3. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Wees niet bang. Als ze offline wel worden opgeslagen, worden de tijden vanzelf naar Live geupload (bij elke login wordt alles gesynchroniseerd) als de scoreborden weer normaal werken!

Het zou erger zijn als ze offline niet opgeslagen werden.. Maar het is wel vaag :confused:

4. Ja moet wel, ik ben gewoon ingelogd aan het begin.

Maar wel vreemd idd. Zijn ze misschien een update aan het maken tegen die glitches?

5. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen updates, het gebeurt wel vaker dat die melding verschijnt. Het is iid irri als je eindelijk een snelle tijd heb gereden en die dan niet word opgeslagen.

6. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb et idd ook wel eens gehad, maar had dan gewoon de xbox weer eens een x opnieuw opgestart, en toen was het wel bijgewerkt....

7. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan altijd zijn dat je inlogged en er tijdens het spelen iets scheelt met je internetverbinding en de game het niet direct opmerkt.

Deel Deze Pagina