Na er een tijd niet geweest te zijn gaan de Motogp2 rankings weer van start je leest het goed deze keer dus alleen voor Motogp2 ! Aller eerst wil ik WouteR heel erg veel bedanken voor zijn inzet van deze rankings, bedankt jonge ! Het gaat als volgt: Deze rankings zijn er om te kijken hoe jij het doet tussen al de XBWers en wellicht om te kijken wie er aan jou gewaagd is om bijvoorbeeld mee te trainen voor de competitie (je weet het maar nooit). Wat moet jij daar nou eigelijk voor doen? Dat is simpel jij post iedere week je ranking in 1 post als volgt: XBW Naam: Pablow Gamertag: Pablow NL Ranking: 1599 Je mag je ranking de hele week editten en dat hoef je niet aan te geven gewoon een nieuw ranking plaatsen dus, maar zogauw ik de lijst geupdate heb en dat zal elke Maandag gebeuren, plaatst jij een nieuwe post net als hierboven en die mag jij weer zovaak editten als je wilt tot ik de volgende post plaats: ------------- Lijst Geupdate ------------- dat is het teken dat ik de rankings heb geupdate en dat jij een nieuwe ranking mag posten! Volgende week maandag zal de lijst voor het eerst verschijnen. Ga niet kinderachtig liggen doen en lieg niet over je ranking, daarbij worden Glitchers ook verbannen bij deze rankings. Dus mensen alleen Fair Play!. Als je nog vragen/opmerkingen hebt kun je me een emailtje sturen op het volgende adres: pdruijts@hotmail.com of gewoon een pmtje sturen. Uhm ik hoop dat ik niks vergeten ben anders hoor ik het wel! Groeten, Pablow....
XBW Naam: Meneer Gamerstag: ChAmPi0N Be Ranking: 137 (kut glitchers) En het is Gamertag, niet Gamerstag
Haha sorry je hebt gelijk, maar jij heet toch Meneer Eric en niet Meneer ! Maar het is idd jammer van dat geglitch ik had het ook graag anders gezien !
XBW naam: Perfect_Shit Gamertag: Ronno NL Ranking: 8801 <---- dit is heeel erg voorlopig, aangezien ik Moto GP nog maar een week heb, en het eerste seizoen nog niet eens op Rookie heb uitgespeeld nog een klein vraagje, op grond van welke gegevens wordt je ranking bepaald?? alleen van je career ofzo? /edit: nog ff; leuk id Pablow maar als jij de lijst hebt geupdate, kan ik dan nog deze post editen voor mn ranking, dat jij dat dan ook weer telkens checkt, of is het beter om een new reply te sturen?? net ff mn ranking ge-edit... bwoah... 10000 plaatsen gestegen
Nee dan moet je een nieuwe ranking reply-en! Nadat ik dat heb aangegeven natuurlijk ! En je rankings word bepaald door wat voor tijd jij bij elke baan neer zet. Al die tijden bij elkaar opgeteld maken 1 overall ranking en die plaats jij hier oké?
XBW naam: Vaag Gamertag: DutchWeirdo Ranking: 1994 Ik kan waarschijnlijk niet elke week mijn ranking hier neerzetten,maar ik doe mijn best.
Meerdere mensen zeggen hun ranking hiero maar is het ook een idee om erbij te vermelden hoe hoog je denkt dat jezelf kan komen. Kan je zien of iemand overmoedig is of niet enzo en kan je zien of iemand ook uiteindelijk zijn "doel" gehaald heeft Greetz TommaHawk NL
XBW: Scorpy GamerTag: ScorpionPR Rank: 7742 **EDIT En dat is in 1 week tijd van 30000 naar < 10000 Vindt ik niet slecht ... en dat te bedenken dat ik nu 1 week een xbox heb, en motogp2 al 5 dagen Doel: < 5000 voor maandag ** Laten we dit maar uit ons hoofd zetten Ik snap nu pas hoe die ranglijsten gemaakt worden ... Ik heb nu alle tracks gehad, mirrored ook allemaal unlocked ... en ik zit nu op 9100 ..... dus die 5000 ga ik niet halen.