[PC] MotoGP4 voor PS2

Discussie in 'Games' gestart door JeePee, 22 apr 2005.

1. JeePee

JeePee Guest

Namco heeft aangekondigd om MotoGP4 in het derde kwartaal van 2005 alleen voor de PlayStation2 uit te brengen. Niet alleen de MotoGP klasse, maar ook de 125cc en de 250cc zullen in deze game aanwezig zijn. De circuits en rijders zijn van het jaar 2004. Wat er in de vorige delen niet in zat, is nu wel aanwezig: de online-mode, waarin je met 8 spelers tegelijk kan racen, tegen zowel echte mensen als bots, compatible met headset. Verder is het ook nog mogelijk om met legendarische rijders te racen, en om spullen voor je motor te kopen, zodat je die kan upgraden. Hier zijn wat pics van de toekomstige MotoGP game op de PS2:

Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2005
  2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er goed uit.:D

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Online 1 tegen 1 :confused: Dat is wel heel boeiend maar niet heus :confused:? Dan is de Moto GP voor de xbox toch wel wat beter he:)

4. JeePee

JeePee Guest

Waarschijnlijk wel ja. Maar die heeft geen 125cc en 250cc, iets wat ik wel geinig vind. Nu maar hopen dat de gameplay goed in elkaar zit, en dat de online-mode lagloos is. Dan zal dit zeker een goede game worden. Vond 3 ook al helemaal de bom

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2005
  5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hmm online geen ene zak meer aan. Gfx zeeeer slecht ^^ moto gp2 op xbox is nog veel mooier dan dit. Tja, jammer maar de ps2 kan deze shit gewoon niet goed genoeg. Jammer van de licensie K*t sony

6. JeePee

JeePee Guest

waar heb jij het over.
    ten eerste) je kan de plaatjes vergroten, worden ze mooier
    ten tweede) Het spel zit in het begin van z'n ontwikkeling, dus wordt nog mooier.
    ten derde) Microsoft heeft ook licenties
    ten vierde) GFX zijn niet met elkaar te vergelijken. MotoGP2 is veel meer cartoony dan deze. Dit ziet er reeeler uit.

En heb je ooit GT4 gezien??

Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2005
  7. JeePee

JeePee Guest

Goed nieuws....ik heb net op de site van namco gelezen dat het online compatible is met 8 spelers. Een hele verbetering dus.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja ziet er wel een enorm cool game uit,en online gaat hij dus ook bom zijn, ik snap ook niet wat die ITNL3 allemaal zei, een pure fanboy die kerel denk ik

9. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    doe mij maar lekker moto gp 3 voor xbox hoor. dat word echt zow vet spel. moto gp 2 was al uber vet. ik verwacht dr heel wat van.

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Realiseer je wel dat Moto GP voor de Xbox en die voor de Ps2 twee totaal verschillende series zijn van verschillende ontwikkelaars. (Capcom vs Climax)

Zover ik weet is de Moto GP serie van Capcom altijd al exclusief voor de Ps2 geweest en die van Climax exclusief voor de Xbox en Pc. :+

11. JeePee

JeePee Guest

uhhh, je bedoelt namco

12. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry :eek: Je hebt gelijk... verkeerde ontwikkelaar in mijn hoofd, maar de rest klopt wel... verder laat ik het maar staan, anders slaat je reactie nergens meer op ;)

13. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jep dat had ik wel door hoor, als je ff naar titel van thread kijkt ;) .

14. JeePee

JeePee Guest

15. JeePee

JeePee Guest

16. JeePee

JeePee Guest

*kickt weer

Ik heb de game nu een aantal dagen, en ben er erg over te spreken. Super game! Erg mooie gfx (mooier dan op de plaatjes van de startpost) en de gameplay is super. Het beste van de game vind ik toch wel het geluid. HEERLIJK!! Ook is de gameplay een stuk realistischer dan MotoGP3, en je kan dit keer niet alleen online, maar je hebt ook de 125cc, en de 250cc, wat echt een coole toevoeging is aan de game. Dit is echt een aanrader ;)

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik heb hem ook. Alleen nog niet gespeeld :+. Vanmiddag maar ff proberen :).

18. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    de graphics zijn die te vergelijken met gt4 graphics? En hoe zit het precies met de besturing en de crashes is dat nog een beetje realistisch?

19. JeePee

JeePee Guest

Geen enkele gfx zijn te vergelijken met GT4 O-) . Nee hoor. Zijn uiteraard wel wat minder. Gewoon iets mooier dan de begin post pics. Het spel heeft veel minder detail dan GT4. Met de besturing: Ik heb alleen gereden met simulation 'on' en brake assist 'off'. Daarbij kan je in de 125cc klasses altijd vol remmen en vol optrekken. Bij de 250cc weet ik het niet precies. Bij de MotoGP wordt het al een stuk realistischer. Rem je tijdens een bocht te hard, dan klapt je voorwiel dubbel, en ga je volgas uit een bocht maak je gewoon een high-sider. De crashes zijn een stuk beter dan MotoGP3. Het is nu ook bijna onmogelijk om ongeschonden door de grindbak te komen. Helaas heeft dit spel (geen één motor spel dacht ik) geen schademodel. Iets voor MotoGP5 :) Wat me wel opvalt, is dat je soms bijzonder hard tegen een tegenstander aan kan rijden (wheel-banging) zonder daarbij van je fiets te vallen.

Deel Deze Pagina