Yo mensen, kan iemand mij alsjeblieft vertellen of er een redelijke motorcross game op de xbox is of dat deze nog gaat komen? Alvast bedankt mense
Ja zeker er is er een. MTX Motortrax ofzoiets Is wel een tof spel want je kan er ook je eigen baan maken
Je hebt zowel MTX Mototrax als MX Unleashed gehad (er zijn er nog een paar oudere). Binnenkort (maart) komt er volledig nieuwe game van THQ uit onder de naam MX vs. ATV. Hier heb je een mix van verschillende voertuigen en bovendien online play. Deze is eveneens van de zelfde makers als van MX Unleashed die tot nu toe ook het beste scoort qua gameplay. Motocross Mania 3 komt ook binnenkort uit (april).
Er zijn er diversen. MT Motorax, MX Superfly, MX Unleashed, Freestyle Metal X. Kan zijn dat ik de titels niet 100% correct heb, ze lijken ook zo op elkaar. Ze zijn allemaal wel aardig dacht ik. Op gamerankings.com kan je gemiddelde cijfers van de games bekijken. Zelf heb ik MX Unleashed nog eens hebben. Freestyle Metal X is leuk, maar valt ietwat tegen (geen (goede) mp bijv, soms ietwat logge gameplay voor de tricks).
Microsoft heeft met Motocross Madnees 1 & 2 toch zelf ook een motocross serie op de PC.Waarom is deze nooit op de xbox uitgekomen(dan bedoel ik Motocross Madness ?