1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Motor Race] Moto GP, 250 CC, 125 CC

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ProXi, 10 apr 2005.

  1. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je wat lache was...

    Hoe Gibernau Rossi aankeek, toen de race pas afgelopen was :D
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    rossi heeft gewoon een goede actie gemaakt.. het is neit naaierig.. hij probeerde alleen maar gibernau in te halen en daarbij gingen ze allebei tot het uiterste.. Rossi keek gewoon of gibernau ballen had.. en die had ie niet!
     
  3. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    De race is weer voorbij :) Zaten wel paar leuke gevechten in en de regen maakte het toch ook wel beetje speciaal maar was toch wel iets minder dan vorige week vond ik zelf. Vind leuk dat Barros 1e geworden is. Jammer dat Gibernau gevallen was. Was leuk geweest voor WK als die die erop was blijven zitten maarja was was 2e race.

    Even toch rechtzetten over dat van die arm van Gibernau van vorige week
    Hij had dus blijkbaar eg een tik gehad want het stuur van Rossie had zijn schouder
    geramt en was dus ook eg te zien enzo dus ik en andere hadden het een beetje verkeerd ingeschat.

    Rossi was niet eg heel snel vandaag dus ben benieuwd hoe dit jaar verder gaat lopen :)
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb de race niet gezien gister.. maar ik heb een vraagje hoe is de puntentelling nou?? daar ben ik nog steeds niet helemaal uit.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet helemaal precies. De winnaar krijgt 25 punten, nummer twee krijgt 20 punten, ik geloof nummer drie 16 punten. Jurgen was zesde vandaag en hij kreeg 10 punten. Daarna loopt het gewoon af 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en de nummer vijftien krijgt nog 1 punt voor de moeite.

    Coole race vandaag in de regen. Het was wel leuk dat Jurgen deze race mocht rijden omdat Tamada geblesseerd is. Hij heeft zich goed in de kijker gereden. Vanaf de 19e plaats naar de 6e plek. Echt een topprestatie. Voor mij was het sowiezo al een goede race. Rossi gewonnen en Gibernau werd in de laatste ronde nog ingehaald door zijn teamgenoot Melandri. Echt een klein kind die Gibernau. Zet hij gelijk zijn moter aan de kant na de race. Rossi is een echte kampioen terwijl die Gibernau zich elke race belachelijk maakt. Ik hoop dat Tamada de volgende race nog steeds geblesseerd is, want dan kan Jurgen nog een race meepakken in Frankrijk. Het was trouwens wel een race van de invallers. Die Jacque rijd als invaller gewoon naar de tweede plek. Dat was ook niet misselijk. Hij kwam zelfs nog aardig in de buurt van Rossi.
     
  6. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet mee weer geloof ik hoor de volgende Race
    Omdat hij het zo goed gedaan heeft
    Dat zei me pa tenminste
    Of waar is weet ik niet
    Maar op droge baan maakt die minder kans
    zijn fiets is nie zo snel als de rest
    op rechte stukken sjoefen ze er voorbij
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ligt er aan in wat voor staat Tamada zich bevind. Als Tamada weer in goede conditie zal vdG niet aan de race van le mans deelnemen :'-(
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kick toch ff deze thread hoor, want wie heeft vandaag de race gezien van de Moto GP?? Zelf hoop ik dat Hayden wereldkampioen wordt, en wat is die Pedrosa een paardelul zeg. Echt een onbegrijpelijke inhaalactie en dan gaat die lul ook nog op zijn bek. En dan neemt die Hayden mee in zijn val. Echt jongen, als ik Hayden was, had ik die Pedrosa echt een paar tikken verkocht. Kans op de wereldtitel is wel verkeken voor Hayden. Rossi laat nooit zoveel punten liggen in de laatste race. Bedankt Pedrosa, je eigen teammaat naaien :mad:
     
  9. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er wel mooi uitzien eigenlijk :p
    Maar ok, ik kan wel begrijpen dat Hayden goed kwaad is op Pedrosa nu en dat je als Hayden fan nu er ook flink de pest in hebt wat er gebeurd is.
    Misschien wilde Pedrosa wel te veel...

    Maar je kan het ook zo zien: dit ís wel racen. Inhalen als het maar net zou kunnen en dat het dan fout gaat.
    Ik vind dat juist mooi dat coureurs gewoon die motor ernaast gooien, van we kijken wel of het goed gaat (ze zullen er vast wel beter over nadenken, maar zo lijkt dat soms niet)

    Verder vond ik het echt een hele mooie race vandaag. Het circuit van Estoril vind ik sowieso wel een mooi circuit, zou dr wel een keer naar toe willen eigenlijk.
    Ik vond echt die acties van de koptijders echt té mooi. Verder de finish ook natuurlijk, gewoon 2/1000 van een seconde verschil.
     
  10. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wat een actie tussen Pedrossa en Hayden 8) :+ die zal zijn buik er goed vol van hebben ... maar goed dan moet hayden volgende week maar 1e worden dan is er niks aan de hand. al heb ik liever da Rossi wint
     
  11. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf, ik wist niet dat er een thread hiervan bestond. Ik wilde volgend seizoen er 1 misschien maken, omdat het nu toch bijna het einde is.
    Ik vond het wel een geweldige race. Vooral die Rossi weer die gewoon toch voor de overwinning gaat en die heel veel risico neemt. Wat betreft Hayden en Pedrosa vind ik niet erg. Hayden mag ik niet echt (beetje arrogant) en die Pedrosa vind ik alleen maar een saai en arrogant mannetje. Het klinkt een beetje scheef, maar Rossi mag van mij gewoon weer voor de zoveelste keer kampioen worden, want hij is gewoon de beste motorcoureur daar. Hij weet gewoon races te winnen met een mindere machine dan die honda's + hij rijdt vaak redelijke namen voorbij alsof het niets is.

    go Rossi \o/
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is wel racen, maar zoiets flik je je teammaat toch niet?? Edwards deed ook totaal geen moeite om naar Rossi toe te rijden. Hij liet juist een gaatje vallen om het Rossi makkelijker te maken. Hayden heeft alle races gefinisht dit seizoen, dan is het gewoon zuur dat je teammaat je de wereldtitel afpakt. Pedrosa had gewoon nooit die inhaalactie mogen maken. Wel als Hayden een foutje maakt, maar niet zoals hij gedaan heeft. Er was gewoon geen ruimte en hij donderde toch die motor in het te kleine gaatje

    Rossi heeft aan een tweede plaats genoeg hoor. Ik vind het in ieder geval jammer, want ik gunde die wereldtitel wel aan Hayden. Ik ben ook voor Rossi hoor, maar gister ff niet
     
  13. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik er nog vergeten bij te zeggen :+
    Ik wil die actie van Pedrosa niet helemaal goed praten, tuurlijk is het niet bepaald netjes tegenover je teammaat én je team.
    Je weet namelijk ook dat je team dan helemaal geen punten binnenhaald.
    Pedrosa zal ook wel flink op zn donder hebben gehad van Hayden en zijn team. Hij zal dr wel van leren ;)

    Het moet wel racen blijven, maar dr moet ook nagedacht worden. Ik vraag me eigenlijk af of Pedrosa dat wel gedaan heeft....
    Maar het moet niet zo worden van, nou dat gaat misschien wel niet lukken, laat ik er maar achter blijven. Dan kunnen ze net zo goed een trein over het circuit laten rijden
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Pedrosa had gewoon op zijn fiets moeten blijven zitten, dan was er niet aan de hand geweest ;). Het was gewoon dom van Pedrosa, tuurlijk is het racen, als ie hem gewoon had ingehaald was er vast geen ophef over.

    Ik zag het eerlijk gezegd al aankomen, je zag Pedrosa de druk opvoeren, misschien een beetje gefrustreerd door de brutale inhaalactie van Hayden op hem, terwijl Edwards juist Rossi liet leven (of hij kon hem gewoon niet bijhouden). Pedrosa wilde hetzelfde geintje dus uithalen bij Hayden, alleen Hayden deed dat met extreme overtuiging, Pedrosa gaat op zijn bek, niet slim.

    Maar goed, het zal allemaal wel, Elias heeft gewonnen \o/ altijd al een beetje fan van hem geweest. 125cc titel in 2001 ging helaas aan zijn neus voorbij.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gerechtigheid voor Hayden. Het leidde het kampioenschap zo'n beetje het hele seizoen. Dom foutje van Rossi
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    He, wat lees ik nou, Norifumi Abe overleden. Ik vond dat ie altijd een gave rijstijl had, zat zo hoog op zijn motor. Zonde
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina