[PC] motorstorm en andere coole ps3 titels!!!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 17 mei 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wie heeft er motorstorm al gezien??? het sjiekste wat ik tot nu toe gezien heb!!!(van de zovele coole games)
    ga naar:
    http://www.gamespot.com/e3/e3movies.html
    En kijk naar wat je wil, 360 games, ps3 games,maar kijk vooral naar motorstorm!!!!!!

2. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel geen in-game (jammer genoeg).

Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zeker wel...

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die motorstorm ziet er wel waanzinnig uit en volgens mij is die ook gewoon in-game en zelfs al zou het niet zou zijn waarom dan steeds benadrukken?
    Laat iedereen van die filmpjes genieten als het niet ingame is dan zien we het dan wel weer.
    Maar ik vraag me af als het niet ingame was waarom zouden ze er dan gameplay footage bij zetten?

6. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol... net zoals het filmpje van Killzone zeker?

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wijsheid (y).

Dit ziet er echt heel cool uit (ik zie het net pas). Maar echt genieten... Jammer dat het nog zo lang duurt allemaal... Ben echt hooked.

Hype-gevoelig in dit geval zullen we maar even zeggen.

8. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje van Killzone staat ook gameplay footage bij dus lijkt me ingame ja.

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Zou het ingame zijn lijkt het me nog steeds zoiets als bij de halo 2 presentatie 2jaar terug.. Daar lieten ze een halo 2 zien waarin van alles achter elkaar gebeurde op een prachtige manier maar de echte halo 2 bleek wel een stuk anders (al vond ik hem wel tof, het was zeker niet wat ik er van verwacht had jammer genoeg). Bij killzone 2 is het dan hetzelfde, gewoon een spel die je 20sec kan spelen en waarin alles scripted is en waaraan de mensen van guerilla 3maanden hebben gewerkt om een dikke hype te creeeren voor de ps3.. Zoiets had ik ook wel verwacht bij de xbox 360 maar vooralsnog ontbreekt het nog een beetje bij de microsoft booth.

10. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken 6 _O_

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit is een techdemo .. dus nog niet de uiteindelijke versie die je op je ps3 kunt spelen ... Alles wat je nu nog ziet van de PS3 is nog niet echt ingame ... nog niet van de echte PS3

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  12. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    geloof er niks van dat Killzone ingame is, zeker geen gameplay footage... Dat zou veel te moeilijk spelen, hij deed wel heel rare dingen namelijk. Bovendien zou anders de ps3 de xbox 360 wel erg aars kussen, wat ik dus totaal niet geoof. Natuurlijk wel een beetje, maar zo erg...

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    De ps3 gaat zwaaien naar de 360 terwijl ie nog een blikje bitvreters opentrekt. 2x zo snel qua processorkracht liegt er niet om. Dat komt eruit in de graphics en gameplay en niet te zuinig ook denk ik.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tsss, wat is dat hier toch, en wie is die fucking "hi..." Pff, "Ik geloof niet dat het ingame is, het kan allemaal niet,..." Wat een lozers, kunnen ze het weer niet hebben dat sony aan de macht is, Bij xbox was het enige de kracht waar ze over konden showen, zelfs dat gaat nu niet meer. In het begin zullen de games wel ongeveer even mooi zijn, maar naar gelang van tijd als ze de echte kracht uit de ps3 kunnen halen, dan gaat het wel degelijk een serieus verschil zijn qua graphische pracht! Microsoft heeft al de beste mensen ingehuurd om hun ship te maken,... maar dat kan niet ,want de beste mensen zitten bij sony,en dat bewijzen ze nogmaals! Die games als killzone, motorstorm, gundam world, die zien er gewoon fenomenaal uit, en er staat in game bij, ja het gaat heus wel anders zijn, als je zelf speelt,kan je niet zo door die levels vliegen(gaat het ietsje trager natuurlijk), er zullen aanpassingen zijn,maar op gebied van graphics gaat er heus geen(bijna,...) verschillen zijn(kan niet in de toekomst kijken, maar ik weet in het verleden met de ps2 voorstellen, voor xbox, en gamecube, geloofden ook velen de pracht van mgs2 enzo niet, en qua graphisch verschil was er niets op te merken in het definitieve game,alleen dat het toen fenomenale graphics had,...) Dit zijn gewoon de graphics van de eerste games van de ps3 en ze worden alleen maar mooier, als bepaalden mensen bij jullie daar van ziek worden, koop dan gewoon die ps3 en ijl niet,en stel jullie niet aan! Want daar word ik ziek van, van die jaloerse "typen".

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vond het er ook al erg mooi uit zien ja . is denk ik gewoon ingame!

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zo reageert een echte gamer, ik snap heus wel als iemand de xbox 360 koopt vanwege halo 3, project gotham,en noem maar op, gewoon omdat ze fan daarvan zijn, maar dan moeten ze niet beginnen te zeveren(omdat ze jaloers,... weet ik wat nog allemaal zijn). Ik ben trouwens een echt xbox en ps2 gamer, maar ik denk persoonlijk dat ik de 360 ga laten staan, tenzij ze enorm exclusieve games hebben, dan zou ik er mss ook voor gaan,maar voor ps3 ga ik zowizo!

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ehh ik ben gewoon een echte xbox gamer hoor
    maar daarom mag ik toch wel de playstation 3 beelden even mooier vinden!
    En ik vind het gewoon knap dat sony weet wat presenteren! is.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En hoe weet je dat?

19. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ik me ook af want ik denk niet dat een grote site als www.gamespot.com het zomaar bij gameplay movies zou zetten als het niet in-game was.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens. Bij de meeste grote sites staat in-game. Lijkt me niet dat zowel deze sites als Sony de boel bedonderen.
    Ik ben zwaar onder de indruk van de PS3.
    Toen ik van de week de eerste beelden van 360 games zag, was ik niet helemaal tevreden. Sommige games zagen er niet nextgen uit. Maar na het zien van Ghost Recon en PGR3 was ik toch onder de indruk van de kracht. Ik dacht dat het niet gauw overtroffen zou worden. Maar toen ik gisteren de PS3 games zag viel me bek open, ik was zwaar onder de indruk. Vooral van Killzone, maar ook van F1, Unreal 3, Final Fantasy, Tekken, Motor Storm, Devil May Cry 4 en nog vele andere. Wat een top ding.

Laatst bewerkt: 18 mei 2005

Deel Deze Pagina