Motortjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tha Mike, 2 dec 2002.

1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Nu heb ik zo net ook maar es voor de grap m'n controller open (na aanleiding van de threads van Gamer 24 op dit forum en GoT)gedraait en nu zag ik dat van de 2 motortjes (voor de shock) die erin zitten er den ene veel kleiner (motortje en gewichtje) is dan de ander terwijl er voor beide evenveel ruimte is, waarom hebben ze dit gedaan????

2. TriggeR

TriggeR ..............

Leuk Bevonden:
    0
    /offtopic/
    Waarom moet je nu weer van die moeilijke vragen stellen?
    /offtopic/

/ontopic/
    Ik zou het niet weten:9
    /ontopic/

Greetz,

TriggeR

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    geen idee.. zal wel een rede hebben.

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    misschien gewoon om het gevoel te geven dat je wat in handen hebt, een fijner gewicht

5. Het kleine motortje is voor de kleine trillingen en de grote motor is voor de zwaardere trillingen.

6. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dat jij je xbox spulletjes durft open te maken.

laatst had ik zoiets geprobeerd met een rekenmachine, mooi dat hij de eerste getallen niet meer liet zien toen ik em weer in elkaar had geschroefd :D

of ben je zo'n technisch ik-kan-alles-met-mijn-handen ventje?
    dat kan ook natuurlijk:D

ik ben zo'n ik-maak-alles-kapot ventje:D

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We have a winner! ik zou het niet weten maar dit klinkt erg logisch. Zo voel je in veel games gewoon dat er iets aan de gang is daar in dat donkergroene beessie alleen voel je er weinig van :+

8. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Xboxer 2: Precies!
    maar is niet alles.

als ze beide draaien en ze even groot zouden zijn zou je verschil tussen 1 of 2 motoren niet merken.

Maar nu gaat door het niet in everwicht zijn van je controller, je controller echt alle kanten op. tenminste das de bedoeling.

als je trouwens een vaag gebrom hoort, is het zon kleine trilling, dat je motor het gewichtje niet omhoog krijgt omdat hij zo weinig stroom krijgt. bugje denk ik

9. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niet echt technisch maar had op got gelezen dat iemand em uitelkaar had gehaald dus k dacht dat kan niet veel kwaad. (ken wel iemand die z'n nieuwe ps2 controller na 1 week uitelkaar gehaald had en toen wou ie niet meer goed inelkaar dus had ie m maar dichtgetaped).

10. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook soms! In halo denk ik, als je over een granaat loopt en je schild kwijtspeelt hoor je soms gewoon een raar geluid, zonder dat je echt iets voelt.

Irritant is dat die domme knopjes altijd meetrillen. Ik hoor het soms meer ratelen dan ik het voel.

Vraag me af hoe dat eigenlijk werkt? Is dit gewoon een motortje dat een tegengewicht in beweging brengt?

11. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    het zijn gewoon motortjes met een gewichtje, aan de ene kant zit het gewichtje en aan de andere kant niet. het is dus het zoals je zegt.

dat van die knopjes vind ik ook vreselijk irritant, vooral in PGR als je over het grind in London rijdt, k ga erover nadenken om dit te kunnen verhelpen (misschien iets dat het kan dempen).

Deel Deze Pagina