1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mozilla Firefox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pippinNL, 11 feb 2005.

  1. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    fire fox

    voor degene die last hebben van spy/add ware! (zoals ik :+ )
    (dit is geen reclame alleen maar een tip)

    (weet niet zeker of deze link al eerder gepost is... had de zoek functie gebruikt en niets gevonden dussss.....)

    pippin _0/
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    gebruik het zelf ook wel aan te raden, moet alleen nog een paar handige dingen van firefox ontdekken, maar komt wel goed.
     
  3. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Tabbladen zijn prettig om mee te werken, ook popupblocker werkt goed. Voor mn gevoel is het ook (veel) sneller dan IE... Kan aan mij liggen :)
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja volgens mij is het ook sneller dan IE, ik vind het ook overzichtelijker en de google tool zit er al ingebouwd, dus lekker handig en snel. jammer is dat als je een link in MSN aanklikt hij een nieuw venster opent dus niet in tabblad, weet iemand een oplossing?
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Firefox heeft imho te weinig opties en opent te weinig sites om interessant te zijn. Ook start ie langzaam op. nee geeft mij maxthon maa :)
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar had pim het ook al pas over, zou je de voordelen kunnen noemen van maxthon ten opzichte van fire fox?
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    IE engine :p dus sneller en alle pagina's openen plus snel opstarten
    Veeeeel meer opties al build-in voor tabs etc, waarvoor je bij firefox een plugin moet installeren.
    Gigantische database aan plugins, iets waar het bij firefox aan ontbreekt helaas
    Goede banner removals etc etc door de plugins is eigenlijk niks onmogelijk
    check www.maxthon.com

    Ik heb Firefox ook geprobeerd en ik hoopte dat ze de shit die ik handig vond zouden fixen maarja is nog steeds niet gebeurt.
     
  8. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komt het maar hel sporadisch voor dat een site het met Firefox niet doet. En áls het dan toch zo is pak ik gewoon IE er effe bij.
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Heeft nou maxthon, maar het is nog niet helemaal zoals ik het zou willen hebben. bijvoorbeeld bij de taps wil ik er een klein icoontje voor. de lay out is verder wel goed. Hoe stel ik dit in?
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe bedoel je tabs met icoontje? Ik heb dat maar ik weenie hoe je dat instelt, check dd de options :) zijn er genoeg, layout aanpassen kan ook daar en de hele bar is instelbaar vanaf rechtklik menu.
     
  11. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    zit overigens wel een bug met firefox op de frontpage, de forumthreads op de voorpagina komen er soms dubbel te staan zodat je moet kiezen welke je aanklikt om de thread te zien ( let wel dis voor zo ver ik weet alleen bij de frontpage)
     
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik deze ook sinds kort en ben erg tevreden met maxthon

    weet iemand hoe je begint in een nieuw geopend venster, als ik zeg maar op een link klikt dan opent hij wel een nieuwe tab, maar blijft in de huidige tab

    ik wil dus dat ik gelijk de nieuwe tab voor me krijgt

    weet uverhaupt niet of het kan
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een hele tijd firefox. Tot nu toe ben ik nog maar een paar sites tegengekomen die ik niet openkreeg, maar daarvoor pak ik dan IE even.
    Het enige waar ik me aan irriteer zijn die links uit microsoft programma's. Die openen automatisch in IE. Bijvoorbeeld msn, auto-update (vanuit het startmenu)
    Ik ga Maxthon eens proberen nu.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223

    Op firefiox werken sommige sites niet machton of MYie2 zijn veel beter
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook eens gaan kijken wat Maxthon mij te bieden heeft...

    -=EDIT=-
    Chaos... snel maar weer teruggegaan naar Firefox.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hehehehe net als firefox moet je even wennen ... ;) .... ik heb beide draaien en ik vind net als Hordo ... Maxhton of Myie2 beter
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Firefox wel best zo, lekker veel ruimte, enige nadeel is dat het heel lang duurt bij me om iets te downloaden, maar dat kan ik zo verhelpen...
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem even aan het gebruiken, maar ik vind hem dus erg relaxt. Hij ziet er een beetje drukker uit door de gekleurde knopjes bovenin. Beetje chaos ja :+ Maar die kun je vast wel uitzetten, moet zelf nog even kijken waar.
    Ik mis wel de meerdere tabs als startpagina. (of kan dat wel? Dan mag iemand vertellen hoe ik dat invoer bij de opties) Als dat ook nog kan heb ik heb ik geen reden meer om terug te gaan naar firefox.
    Dat besturen met de muis is echt cool :cool:
     
  19. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik allang met Firefox...
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223

    meerdere tabs als startpagina kan en deze kon dat eerder dan firefox
     

Deel Deze Pagina