mozzila firefox probleempjes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door the only ego, 4 dec 2004.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ello

Ik heb sinds een tijdje de laatste versie van mozzila firefox erg tevreden aleen:
    Ik heb hier heel veel last van dat plaatjes niet worden geladen de layout helemaal vern*ukt word etc.Nu is mijn vraag is dit probleem bekend en zijn er hier andere mozilla gebruikers die hier last van hebben .En wat hebben zij er aan gedaan om het te verhelpen

alvast bedankt

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb je dit probleem alleen bij xbw of ook op andere websites?

Ik gebruik zelf ook Firefox en ik heb nergens last van, vind het stukken beter dan Internet Explorer.

3. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Je zou ons erg helpen als je een screenshot zou kunnen maken en op internet zetten of emailen naar webmaster@xboxworld.nl

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook last van op tweakers.net de mainpage ziet er op mijn pc niet (bij die van mijn pa heb ik daar geen last van) uit echt compleet uit zijn verband getrokken.Ik heb hier voorlast van text in plaats buttons fotos die niet laden en dingen die maar half afgeladen worden :confused:

edit @spleasure: ik zal zodra mijn pc weer werkt (video kaart heeft het begeven dus krijg begin deze week weer een niuewe) een screen maken van de pagina in firefox en in IE het vreemde is dat het niet alteid gebuert dat ie de stie uitzijn verband trekt de fotos daarintegen zijn echt een rampeplan.

Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heb je toevallig een download client draaien (bittorrent, DC++, dat soort dingen)? Die kunnen namelijk al je bandbreedte opslokken waardoor je niet meer fatsoenlijk kunt internetten. Pagina's worden dan of helemaal niet, of gedeeltelijk geladen, waardoor idd de opmaak niet meer klopt.

Ik ken het, ik heb er soms last van als ik mijn downloadclient aan heb staan tijdens het internetten.

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nope aleen msn .Even alvast een klein voorbeeldje bij jullie mainpage :linksboven in de legenda is helemaal wit met aleen de text verder valt die helemaal buiten de rest van het thema.Bij tweakers is het helemaal een ramp op mijn pc.Die pagina word 3 x zeer lo lang alles word ondermekaar gezet.screens komen zo snel mogelijk

7. Ice Thunder

Ice Thunder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige sites zijn alleen maar goed te lezen met internet explorer

8. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Er is volgens mij een probleem met het laden van de javascripts. Draai je een firewall (toevallig een van ZoneAlarm)?

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    nope geen firewall in geen enkele vorm geen sp 2 aleen virus scanner. en ik heb ook de niueweste java aplets

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb 1 tip: gebruik IE. Veel betere ondersteuning en alles werkt zonder 100 updates/plugins te downloaden

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    beetje domme post niet.Ik vraag niet naar vervanging dat ij nou niet " het licht" hebt gezien is niet mijn probleem.

12. Newbie

Newbie Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik hier ook Firefox en idd sommige java-scripts opent deze browser niet! (op XBW heb ik trouwens nergens last van)
    Ik denk dat het enige wat je kan doen is wachten op de nieuwe versie.....

13. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, IE is zoveel slechter, loopt veel vaker vast, heeft geen mogelijkheid tot het openen van tabs. Als er iets misgaat ben je al je geopende vensters kwijt. Kortom: MS :)

Ik heb ook wel eens dat probleem gehad, maar dat lag bij mij idd aan java applets geloof ik. Misschien proberen opnieuw te installeren of toch nog ergens patches vandaan halen?

Deel Deze Pagina