MP(LIVE!) met voetuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 29 apr 2003.

1. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    zoals Breed, welke games komen er dan meer uit?

Want ik hou van games alla Tribes Renegade enzo... Maar nu wil ik ook zo'n game op mn box :)

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    what the hack bedoel je? :confused:

wees ff duidelijker please

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    oooh, ik snap het al. Nou in de eerste plaats natuurlijk Halo 2, en Star Wars the Clone Wars, daarmee kun je ook op live en in voertuigen. En zoals je al zei Breed, en volgens mij ook nog een andere game, Black9 ofzo, ik weet het niet zeker.

4. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 wordt echt bruut ... :)

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    black9 dat is nieuw :confused:

wie kan hier wat meer over vertelle

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Wolfje iets duidelijker graag en vooral als het kan de titel even goed spellen. En de antwoorden zijn boven al gegeven. Ik weet er zo niet veel meer. Maar kijk in moto gp zitten ook voertuigen dus ik snap het allemaal niet zo goed...?

7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja net als Breed een FPS met voetuigen, ik zeg ook Tribes! Of ken je dat niet? Dat is voor de PC :D

Naja ik hoop dat het duidelijker is :D

8. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Wordt Black 9 dan ook met voertuigen?! Ik zoek ff op black-9.com Is dit Black 9?! Hmmm...

9. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Black 9 is volgens mij niet met voertuigen, met ik geloof wel met Live... Er staat ''broadband-internet support''... Er zijn net 2 nieuwe screens:
    Dit spel komt op de pc en Xbox in de herfst. Voor meer info kun je op www.black-9.com kijken. “An engrossing storyline, coupled with tactical, mission-based game play and streamlined RPG-style skill development, promise to make Black9 a standout product for 2003.” Ik ben benieuwd...

Pardon dat ik de edit-knop niet gebruikte... ook sorry voor die domme handjes linksboven in de screens...

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  10. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Cool nu nog mooie grote buiten levels, mooie wapens en voetuigen, en ik koop em :p

Deel Deze Pagina