weet iemand soms of je mp3 muziekbestanden gebrand op een cd kan afspelen in je xbox vanf de cd, zo ja moet je dan de dvd kit hebben?
illigale cd's vreet ie niet, mp3's ook niet. Maarja het zal een kwestie van tijd zijn tot je de software ff kun upgraden denk ik . DC style
ik wist eerst ook niet of je mp3-bestanden op de harde schijf van de x-box kon zetten dus had ik een mailtje gestuurd naar x-box. Daar zeiden ze dat je cd's kan afspelen als een cd-speler en dat je de liedjes kan kopiëren naar de hard drive.
Je kan wel cd's "uploaden" naar de Hd, waarna de Xbox ze omzet in wma bestanden. Nu kan je ze gewoon vanaf de Hd beluisteren. Maar rechtstreeks vanaf een mp3 cd is onmogelijk
Het is wel degelijk mogelijk om mp3 bestanden af te spelen op je xbox. Oke dat is niet helemaal waar, je moet ze eerst omzetten en dan branden op een CD-RW ! en niet een normale CD-R. also:Use a CD burning program like Nero to burn a regular audio CD containing the MP3s (you'll only be able to fit 74-80 minutes of music on a single CD). Make sure you use a CD-RW disc, as the Xbox cannot read most CD-R discs. After you make the audio CD, put it in your Xbox and rip the songs off of it. Dat is wat ik er op amerikaanse sites over heb gevonden, ook denk ik dat het wel in wav omgezet moet worden. Only time will learn.
Als je er maar 74 tot 80 minuten op kan zetten (dus normale cdr mt wavvies), dan heb je er totaal GEEN voordeel van. Mijn US Xbox leesde trouwens WEL een normale CDR.
mmm... als je Audio CD's kunt afspelen als een CD-speler, betekent dat dan dat ik mijn TV daarvoor niet hoef aan te zetten? Dat ik gewoon met de afstandbediening van de DVD-kit audio CD's kan afspelen? lijkt me wel erg cool en dan weet ik iig zeker dat ik strax dus een alles-in-een machine in huis heb: Gamez, DVD en dan ook nog gewoon audioCD's afspelen.
MP3's afspelen is niet mogelijk. Downloaden vanaf het internet ook niet. Je kunt wel reguliere audiobestanden vanaf cd op je harde schijf zetten (wav-jes dus). Het leuke is natuurlijk dat je tijdens het gamen naar je favo-muziek kan blijven luisteren.
en het gaat via de controller in een menu, niet met remote. althans....ik zal eens proberen maar ik denk 't niet
Lijkt me wel erg klote als je steeds je TV aan moet zetten om een audioCD'tje af te spelen. Ik wil gewoon via de afstandbediening een audioCD'tje af kunnen spelen. X-box sluit ik namelijk lekker aan op mijn DTS-versterker He Kobold laat ff weten of het gelukt is...
Het kan, met de DVD remote als je een audio erin stopt begint ie automatisch en dus hoeft je tv niet aan, en je kan gewoon op play drukken anders of op skip en forward etc. kan dus!
TV hoeft niet aan als je hebt aangesloten op DTS systeem ofzo ja, maar als je dat niet hebt moet het geluid toch door de speakers van de TV komen? (dus die moet aanstaan)
Ja, natuurlijk moet je tv daarvoor aanstaan . Je kan natuurlijk ook de linkse en rechtse tulp plug in je stereoketen pluggen... Ik ben van plan dat te doen, ook om te gamen. Mijn tv heeft slechts één audioingang dus is het niet stereo. Dus zal ik het proberen te fixen zodat ik alleen de beeld-tulp in de tv steek en de linkse en rechtse geluidplug in mijn miniketen, waarvan de speakers staan opgesteld links en rechts van de tv
Enig probleem is de geringe lengte van die kabeltjes. Kan je de dikke kabel niet opensnijden en zo die geluidskabeltjes wat meer bewegingsruimte geven?