Ik heb dit probleem steeds vaker, als ik een liedje wil afspelen in winamp of media player dan blijft die soms haken op een bepaalt moment. Dan klinkt het net als een neppe hard core beat zeg maar. Ik heb wat rondgezocht op dit forum maar nergens zag ik hetzelfde probleem in een thread staan (mischien ook wel verkeerd gezocht) Hebben jullie dit probleem ook? Wat kan ik ertegen doen? Help needed...
Dat is zeker na een seconde of 30 ofnie? Das een beveiliging, het liedje komt vast van Kazaa, daar is dat tegenwoordig echt vaak zo.
Precies heb ik ook last van gehad heel veel op kazaa hadden deze fle wel 100 mensen ofzo maar het bestand was gewoon kut en ging na een gegeven een kolere herrie maken joh
dat zijn fake mp3'z die verspreid zijnd door die organisaties enzo stel dat een download dan download een andere van hem en zo krijgt je het verspreiden effect van fake songs
ja moet je ook de originele cd kopen he (en die rippen lol), komt idd door zo'n beveiliging, vroeger waren daar van die proggies voor om de bubbeltjes en de kraakjes weg te halen,tegenwoordig moet je maar gewoon het bestand opnieuw downloaden of een andere kiezen,niks tegen te doen.. probeer eventueel emule ofzoiets ,die schijnt betere bestanden te hebben door minder vervuiling van organisaties die fake files verspreiden