MP3 CD's afspelen op x-Box

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PDAHazzard, 19 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PDAHazzard

PDAHazzard Johan! Ook Hier?

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is MP3 Cd's te draaien op een X-Box?

Nou niet over RTFM beginnen, want ik heb dat ding nog niet. Ik krijg er binnenkort één, en ik wil graag weten wat ie kan. Ik kon dit feit niet herleiden uit alle info op dit forum.

Groeten!
    :cool:

2. Helmond

Helmond Got it all !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het alleen ging na een "operatie" van de Xbox.
    Maar ik kan me vergissen.

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    gaat niet... heb ik al geprobeerd....

4. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    MP3's kun je alleen maar draaien met een modchip of door weet ik wat voor'n andere verkrachting van je Xbox.
    Normale muziekbestanden van originele cd's kan de Xbox in elk geval spelen, en een paar CDR's kan hij ook herkennen.

5. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer

Jammer dat het niet gewoon kan. Over wat voor een mod praten we hier? Is het erg gemummificeerd (ingewikkeld), of is het een kwestie van software laden.

Mag ik ook uit jouw opmerking over CDR's opmaken dat de x-box moeite heeft met CD-R's in het algemeen? Een legale kopie (voor eigen gebruik (bijvoorbeeld mijn auto...:9 ) van een audio CD kan ik dus wel schudden?

Graag reaktie...

6. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Jammer

Over modchips wordt er hier op het forum niet gepraat. I'm sorry... Maar ik kan je wel vertellen dat het geen kwestie is van een beetje software laden.

De Xbox heeft inderdaad moeite met CDR's, maar CDRW's met muziek erop zijn geen enkel probleem. Dus wil je een kopietje maken van je cd, zet het dan even op een CDRW. Een lijst met CDR's die de Xbox wel herkent vind je hier :)

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Re: Jammer

Het enige modden waarover gepraat en info gegeven wordt is casemodding :) Als je je Xbox op een andere manier wil modden (wat ik je niet aanraadt maar je moet het zelf weten) zul je het niet hier vinden.

Ik heb zelf niet zoveel CDR's maar ik heb gemerkt dat ie ze lang niet allemaal "pakt" of dat aan het merk CDR of iets dergelijks ligt kan ik je niet zeggen.. ga er in principe maar van uit dat ie alleen originele cd's accepteert

ok.. en dus ook CDRW.. dat wis ik niet..

Laatst bewerkt: 19 nov 2002
  8. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet zo'n modder f***er

Nou, ben ook niet van plan met soldeerbout en patches aan de slag te gaan; ik wou gewoon mp3's spelen met dat ding, maar dat kan dus niet zomaar. Jammer.
    Is er ook niet iets bekend over toekomstige patches op dit vlak of zo? Ik zie namelijk niet in wat er zo illegaal is/lijkt aan het afspelen van MP3 bestanden en de link gelijk met illegale mod's..Kijk dat ie niet zomaar of geen gekopieerde x-box games slikt en dat daar geen informatie op dit forum wordt gedeeld kan elk weldenkend mens met een beetje economish inzicht wel begrijpen....

Cheers!

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Re: Ben niet zo'n modder f***er

Hehe dat is alleen maar top :D
    Voor zover ik weet is er niets in the "pipeline" wat het mogelijk maakt om dat af te gaan spelen..
    En omdat het op dit moment alleen kan via een mod is op die manier de link snel gelegd.
    Nou ja goed dat je dat begrijpt het zal je verbazen hoeveel lui dat niet begrijpen en het maar vreemd vinden dat mod info op dit forum niet wordt gegeven..

10. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Ben niet zo'n modder f***er

Kijk nu ik weet dat dat ding geen MP3's speelt, heb ik weer een argument minder bij mijn vrouw om de x-box permanent naast mijn DD5.1 Receiver in de huiskamer te laten staan. Dat wordt dus elke keer slepen... &*^%*%*(
    ]:-

Aan de andere kant; ik mag niet klagen; ik krijg hem van mijn werk.... wie bied er meer..

Trouwens je hebt een Turok te koop. Ik zou bijna zeggen: ongezien bied ik € 5,-, maar wat is dat, een Turok..?

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Als je je xbox heb koop dan Munch (oddworld's) voor je vrouw en je hoeft geen argument meer te zoeken om die xbox permanent in je huiskamer te hebben :)

hahahahaha dan moet je zeker niet zeuren over het slepen ;) hey waar werk jij en hebben ze daar nog mensen nodig :)

Turok is een First Person Shooter.. Beetje in de trant van een halo/timesplitters dat soort spellen.. Het is wel een tof spel (vond ik tenminste) maar de 2 voorgenoemde zijn wel beter

12. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Vrouwen en X-Box

Ervaring?

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Re: Vrouwen en X-Box

hahaha nee dat niet .. ben vriendinloos op dit moment..
    Maar het is gewoon een leuk spel wat het ook bij de vrouwelijke gamers goed doet..

14. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Contradictio in terminus

Vrouwelijke gamers. Zijn daar er veel van dan? Niet verwacht en toch leuk!

Meeste 'vrouwen van' zien het toch als een bedreiging, zo'n x-box....8)

Maar nog ff on-topic, ik hou mij aanbevolen voor elk nieuws op het gebied van MP3 icm x-Box.

Grietjes!

Laatst bewerkt: 19 nov 2002
  15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: Vrouwen en X-Box

Dat heb ik thuis met Tetris Worlds opgelost. Moeders is hemels blij met Tetris en staat vervolgens toe dat pa en zeun elkaar savonds een fikse DOA afstraffing geven (of een ander spel spelen).

Back to topic: Het afspelen van MP3s is niet (per sé) illegaal en wordt hier ook niet als zodanig beschouwd. Maar je hebt daarvoor dus een programma nodig wat MP3s kan afspelen (de Xbox kan dat niet standaard). Zo'n programma bestaat momenteel alleen als unsigned code en kan daardoor alleen op een doos met een <piep> gebruikt worden. Aangezien het leeuwendeel van de <piep>-en voor illegale doeleinden wordt geinstalleerd heeft de forummaffia het standpunt ingenomen dat hier niet over dat topic geschreven kan/mag/zal worden.

'Tis een paardenmiddel, maar het werkt wel, want je komt op Xboxworld nauwelijks ondergrondse werkzaamheden tegen. En dat kotm het niveau van de gemiddelde post weer zichtbaar ten goede.

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Er rennen er een paar rond op dit forum.. :)
    hahaha nou ja misschien heb je mazzel ;)

Yep het gaat aardig de off topic kant op.. :) Nou ja als ik wat hoor in ieder geval wanneer het mogelijk is om MP3 op een legale manier op je box af te spelen dan hoor je het wel.. Anders gewoon goed de forums in de gaten houden..

17. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Vrouwen en X-Box

Hoe kom ik dan toch aan die <piep>? Kan ik iemand uitnodigen om alleen, maar dan ook alleen voor info over deze <piep> mij op een zeker e-mail adres te informeren? bijvoorbeeld? :{ :confused:

Iemand?

Ik kan gezien mijn functie en werkgever het sowieso niet maken om illegale software te gebruiken (incluis audio en games)..

CU!

Laatst bewerkt: 20 nov 2002
  18. MaXx

MaXx J'adore le Xb0x

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou het wel handig zijn om je email adres te weten :)

19. PDAHazzard

Leuk Bevonden:
    0
    Uitnodiging?

Is dit een uitnodiging?

20. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Jullie weten dat het op deze site niet word gewaardeerd om over mod-chips te praten, niet de handel en niet de instructies.
    Als jullie denken dat je, door de mod-chip <piep> te noemen, dit te kunnen ontlopen hebben jullie het mis.
    Ga on-topic zonder het woord mod-chip of <piep> te gebruiken, of riskeer slotje/waarschuwing.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina