hoi ik zoek een progamma om .mp3 bestanden te converten naar .mmf (voor telefoon) nu heb ik er 1 gevonden : Mobile Music Polyfonic maar hier kun je maar 1 sec geluid mee op je tel zetten weten jullie mss een goed progamma hiervoor ??
Bedoel je dat je niet meer dan 1 seconde kan omzetten met Mobile Music Polyfonic? Dan zal het wel de limiet zijn omdat het programma gratis is. Als je betaald kun je meer dan 1 seconde omzetten. Check je PM
Misschien kan ik je wel helpen Warior X. Ik snij altijd een stukje muziek van ongeveer 10 seconde (kan ook langer zijn, zolang als je wil) uit een mp3 met het programma SoundForge 6.0. Vervolgens sla ik dat op als wav.-bestand met deze instellingen: Format - PCM uncompressed Sample Rate (Hz) - 8.000 Bit Depth - 16 Channels - Mono Dan open ik dit bestand in het programmaatje wscma2u.exe. Die zet het automatisch om in mmf. Het is misschien omslachtig maar het werkt wel.
is een goed programma hoor, je moet alleen wel de full version zien te 'bemachtingen', dan kun je gewoon hele liedjes omzetten
Hoe zet je de liedjes dan gratis naar je telefoon? ik heb een programma gehad: Coding Workshop Ringtone converter. Maar die doet het 15 van de 16 keer niet meer. heel erg vaag. Daarmee kan je tijdelijk een eigen WAP server opzetten, en het daar vandaan downloaden. Iemand een ander programma hiervoor?