]:- Hai luitjes, Volgens berichten op het internet moet de xbox ook rewritable cdtjes kunnen lezen met mp3 files en die zelfs op de harde schijf kunnen kopieren. Maar helaas tot nu toe, met allerlei instellingen, met diverse brandprogramma's, en ik weet niet hoeveel pogingen, geen succes bij mij. (Hij leest wel rewritable cdtjes als audiocd gebrand, maar niet mp3 files!!) Heeft iemand raad? Talla
Mijn raad: Wees niet zo goedgelovig! Op internet staan zoveel dingen. Als het had gekund had het wel in de handleiding gestaan!
DIt is toch echt waar!!!!!!! Ik heb ook een cd rw'tje gebran met zelf gemaakte muziek en op xbox gezet en het werkt perfect, kan het dus nu bij pgr gaan luisteren tijdens het racen, nog een handigheid, je kunt daarna de cd rw weer wissen nieuwe muziek erop, op xbox copiƫren, leeg maken enz........
Nee, het werkt gewoon heel simpel. Je brandt gewoon mp3'tjes op een cd-rw met een programmatje dat mp3 automatisch convert in audio, en that's all. Je xbox leest die cd-rw dan net zo als hij normale legale cd's leest.
Juist, maar iedereen hier haald het door elkaar en leest niet dat je de MP3's wel om moet zetten naar WAVs en dus niet rechtstreeks op een cdrw kan branden
met nero selecteer je audio cd, pakt een stuk of 18 liedjes en sleept ze naar je cd-rw. dan wordt het door nero zelf naar .wav (of .cda kweet niet zeker) omgezet en kan je xdoos het lezen. oja, waarom het zo lang duurt voordat je liedjes op je doos staan? ze worden omgezet naar .wma, het audioformaat van windows, om ruimte te besparen (alsof je zo weinig hebt, maar goed wel handig van ze ken je lekker veel erop dumpen). kheb eigenlijk nooit geprobeerd een data-cd'tje te maken met allemaal .wma bestanden erop, wie heeft dit wel geprobeerd?
De thread ging toch over het zetten van mp3's op je x-box? Als je toch mp3 als audio gaat branden dan hebben we het toch niet meer over mp3 of zie ik dit verkeerd. Ik neem aan dat niemand 100 uur aan wma op een cd-rw gebrand krijgt..
Het moet wel kunnen om mp3 te playen op je xbox net als divx is dit een toekomstplan van enigmah even geduld dus of braaf weef blijven branden