Mp3 Player

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door *NK*, 8 aug 2004.

1. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Hey

ik ben van plan een MP3 speler aan te schaffen alleen weet ik niet precies voor mij geschikt is en de beste geluidskwaliteit heeft.

Ik sport regelmatig en de muziek die ze in de sportschool draaien is niet echt zo :{

Ik zat zelf te denken aan de mp3 player van Nike :

Dus kom maar met je suggesties O-)

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    hoeveel geheugen wil je hebben?

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
  4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan idd beter naar dat forum gaan. :)

- Verplaatst

5. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb gehoord dat de iPod alleen itunes kan afspelen

Geheugen maakt mij niet uit ong 40 a 50 liedjes moeten er op kunnen dus ong 256 mb :D

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ook mp3 > zie hier

7. AJAX AMSTERDAM

AJAX AMSTERDAM -

Leuk Bevonden:
    0
    Itunes is een programma het zijn geen bestanden.. :{

8. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb zelf een iPod van 15GB (3700nr's)
    ben er uitermate tevreden over, topkwaliteit, prachtig uiterlijk en heel makkelijk te bedienen.

Je hebt de 20gb(5000nr's) voor 346 euro. De Ipod mini heb je al vanaf 250euro.....(1000nr's), als je hem onder het sporten wil gebruiken zou ik gaan voor de mini, want die is een stuk steviger als de normale editie, maar je kan natuurlijk ook een beschermhoes voor de normale editie kopen :cool:

Overigens zou ik geen diskman die ook mp3's kan spelen nemen, want daar heb je dus echt geen reet aan. Die philips, nike die jij noemt is vrij groot en dus niet echt een uitkomst voor onder het sporten.

Als je budget het niet toelaat om een Ipod te kopen, zou ik voor een dingetje van 256mb gaan

@ajax amsterdam: iTunes is inderdaad een programma, het is het programma dat je gebruikt om de muziek van je computer naar de Ipod over te zetten, hij speelt gewoon mp3 en wav af...

Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  9. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja loop lekker achter de massa aan :{
    Ipod staat bekend om z'n verotte batterij die je zelf niet kan vervangen en het is een Apple.. Geen WMA muziek dus en die kom je de laatste tijd veel tegen...

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik deze deze nu een tijdje en ben er zeer tevreden over! Het geluid is echt één van de beste in de mp3speler wereld schijnt (en het klinkt ook erg super!) en er zit van alles bij. Aanrader van de week :)

11. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd een mooi dingetje, mooiste geluid van de wereld, Zit er een uitklapbare dolby digital set in dan? 8)

12. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding van Nike is geen MP3/CD player ! hij is ongeveer even groot als anderhalf keer een 2 euro muntje . :p

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    8)

In het mobiele mp3 speler spul dan :)

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou voor een iPod gaan. Ik heb zelf de 40gig versie en heb er nog geen probleem mee gehad. En iTunes word alleen gebruikt om de MP3 bestanden over te zetten op de iPod. Tevens is het ook erg geschikt om CDs te rippen!

15. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik loop niet 8er de massa aan, ik heb het ding zelf nog geen eens. maar zover ik weet is het ding erg krachtig qua geluid en opslag vergeleken met andere mp3spelers... ik koop em nog niet omdat ik em voorlopig belachlijk duur vind (kan ook wel kloppen voor zulke specs)

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Als je budget wil pak je gewoon de speler bij de dynabite voor 60 euro 128 mb of zo. Je kan altijd nog je mp3's verder compresseren als je er wat meer nummers op wil zetten. Ipods zijn wel cool alleen te duur imo.

17. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    mp3 moet je niet compresseren, wordt alleen maar erger...

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    hoeveel geld wil je besteden?

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  20. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat jij allemaal in de sportschool doet maar ik neem aan dat je veel beweegt :). zo ja dan zou ik geen ipod nemen vanwege de hd die erin zit en die is er niet echt blij mee als je er veel mee heen en weer bobbelt. ik zou gewoon ergens een mooie iriver ofzo kopen zonder bewegende delen.

Deel Deze Pagina