MP3`s op XBox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pimboy, 4 nov 2003.

  1. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ff een vraagje....misschien is het al ergens behandeld maja

    kan ik normaale gedownloade Mp3tjes op me xbox zetten

    me xbox is niet omgebouwd en als ik een kopie van een origineel cdtje alleen al in me xbox doe herkent hij die ook niet. Gedownloade mp3tjes die op een cd zijn gezet in normaal audio formaat (die mijn sterio) wel herkent, herkent mijn xbox niet :mad:

    kan iemand mij helpen want ik moet echt me nieuwe nummers op die hd zetten!!!

    thnx
     
  2. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet je heb dezelfde driskdrive die ik heb (Philps) en die kan GEEN CD-R RW DVD-R RW Helaas ik wou ik ook MP3's over de DH zetten maar tevergeefs....
     
  3. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    neeeeeee

    en als ik m om laat bouwen???.....of beter niet??
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is illigaal 8) foei!
    Ik heb een drive van Samsung.. Daar doen gebrande muziek cd's het wel in :) Misschien kun je een andere drive bestellen bij Microsoft
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vorige week ging mijn Thompson drive stuk , vandaag de Xbox terug gekregen met een nieuwe Thompson.
    Het werkt weer en dat vind ik het belangrijkste.
    Alleen hebben die eikels ook maar meteen even mijn HD gewist.

    Als ik MP3's wil luisteren dan stop ik wel een DVD-MP3 in mijn normale dvd-speler , die boven de Xbox staat in de tvmeubel.
    Lekker luisteren naar een dvd-mp3 met meer dan 1200 tracks.
     
  6. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je ook alweer zien welke drive je hebt??
     
  7. Hanry X

    Hanry X Diehard Wannabee

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hier kan je zien welke drive je hebt... als de joune er niet bij staat dan heeft ie nog twee extra gaten dan is het een samsung.

    ik heb een samsung kan die gebrande muziek draaien?
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  8. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die kan alles spelen, ik heb er zelf ook een, echt geweldig !! :)

    Alle kopietjes afspelen.. :)
     
  9. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt stom zeg, dat er zoveel verschillende xboxversies zijn. Ik had een xbox van het begin, en toen die kapot ging heb ik een nieuwe gehaald die veel meer kan. (zoals wel het openen van illegale dvd films op + formaat, echt wierd!)
     
  10. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Zwaar gaaf, ik heb dus met mazzel die nieuwe drive van phillips!!! Whahaa, ben weer happy voor vandaag. Dus met die Phillips kun je gekopierde muziek cd's en dvd's spelen? of niet?
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een Thomson drive zag ik net toen ik keek op die link.

    Wat ik doe: Ik heb een cd-rw audio schijfje van Philips gekocht. Daarop zet ik ongeveer dan 20 liedjes want dan zit het vol. Daarna stop ik het in de xbox en hij herkent het! (andere cd-r's etc... pakt ie niet :confused: ) . Dan kopieer ik die 20 liedjes naar hd van de Xbox en wis ik het weer op pc en zo weer opnieuw...

    Ik brand het trouwens met Nero... misschien kan dit handig zijn voor meerdere Xbox bezitterrs met een Thomson Drive.

    Ik weet dat het tijdrovend is, maar het WERKT en daar gaat het om! :9
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb net even een film op dvd+rw gekopieerd maar mijn nieuwe Thompson dvd-drive speelt hem nu wel af :9

    De software : DVDshrink + Nero 5.5.10.50
    DVD+RW is van Philips
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  13. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 1 van de allereerste xbox-en (gelijk bij de release gekocht) en dacht dat ik ook geen gekopieerde cd's kon afspelen. Maar wat blijkt nou, als ik met Nero een audio-cd maak op een CD-RW (ik heb ze van Sony), dan kan mijn xbox ze wel gewoon lezen.
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat heb ik dus ook! Met Nero. Apart wel... maar het werkt :p
     
  15. gerjan

    gerjan Guest

    Wat een gelul dat Philips geen cdr zou lezen, waarom doet de mijne dat wel dan? ok ok niet elk merk maar meer dan 90% wel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2003
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Als je MP3's op je xbox wil moet je ff wachten op Xbox Music Mixer (ofzoiets).
    Daarmee kan je Mp3's op je hardeschijf zetten en je eigen Karaoke beginnen :)
     
  17. gerjan

    gerjan Guest

    PC to Xbox music and photo transfer: Take the multimedia experience from the den to the living room. Easily transfer audio files (WMA, MP3 ) and digital photos (JPG) from your PC to your Xbox video game system, creating the ultimate music and video library.
    Karaoke: Grab the included microphone and showcase your vocal talents (or lack thereof) by singing along with more than a dozen karaoke hits from a variety of artists. Or, take it to the next level with a little free-form action. With digital vocal-stripping technology, you can remove the vocals from your favorite CDs and audio files—making nearly any karaoke request possible! Once you get it right, record your performances for playback anytime.
    Xbox Media Player: Bring the club experience home with the interactive Media Player. Build your own soundtracks for hours of audio entertainment. Customize soundtracks to set the mood for any situation.
    Photo album viewer: Are your photographs really doing you any good stored away in the closet or buried on your computer? Use the enhanced photo viewer to create the ultimate slide show by transferring photos from your PC to the Xbox, which can then be synched to customized soundtracks and special visual effects.
    Rave mode: Enhance your audio with scores of cool 2-D and 3-D visualizers. Add real-time video and audio effects for an incredible sensory experience.
    Xbox Live support: Download visualizers, get new karaoke tracks and music, know when your friends are online, and receive game invites.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2003
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat bedoel ik dus, maar dan in et Nederlands :p
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  19. gerjan

    gerjan Guest

    Ja:D wist je trouwens dat als je op: Y X drukt bij muziek afspelen je die vizualisatie full screen krijgt?

    Je kan er dus mp3 en wma op zetten: 8gb:gemiddeld 3.5 mb=ongeveer 2340 nummers, leuk:D


    die gaak misschien wel halen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2003
  20. Pimboy

    Pimboy Diehard

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had ook weer gehoord dat als je met eenof ander scheef merk je mp3tjes brand dat dat dan weer wel kon :confused:


    waar?
     

Deel Deze Pagina