1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MP3-Speler microsoft [zune]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mutantemile, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik hoorde vanmiddag op de radio iets over deze mp3 speler, en heb het opgezocht.. toen vond ik het onderstaande bericht op de site van de Telegraaf..


    bron = telegraaf
    Toshiba gaat mp3-speler Microsoft maken
    TOKIO - Het Japanse elektronicabedrijf Toshiba gaat de draagbare muziekspeler van Microsoft produceren. Microsoft maakte vorige maand bekend de concurrentie met de iPod van Apple aan te gaan door een eigen mp3-speler op de markt te brengen.

    De muziekspeler, Zune genaamd, krijgt een opslagcapaciteit van 30 gigabyte en krijgt bovendien een draadloze internetverbinding. De softwarereus uit Redmond wil ook met een dienst komen waar consumenten muziek kunnen downloaden. Apple, dat in de Verenigde Staten marktleider is, heeft dat met iTunes al.

    foto:

    [​IMG]

    andere bron:

    http://www.ad.nl/multi-media/article488134.ece
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2006
  2. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf heb je aan een draadl. internetverbinding als je in de bus zit :/


    en wel rare foto, moet die niet 90 graden naar rechts gedraaid worden?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit heeft weinig met de xbox360 te maken. Er bestaat hier al een topic van in het juiste forumgedeelte, maar helaas kan ik je niet zo 1-2-3 een link geven omdat de zoekfunctie is uitgeschakelt. :eek: Anyway, iemand anders is je dus te snel afgeweest en daarom sluit ik dit topic. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina