mp3-speler op xbox

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door markxmod, 19 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. markxmod

markxmod Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik heb een kabel gekocht om een usb apparaat op me xbox aan te sluiten.
    dit lukt niet, elke keer als ik mijn mp3-speler aan de kabel verbind moet ik mijn mp3-speler opnieuw formateren op de computer.
    wie heeft meer verstand hiervan dan mij?

kan diegene mij mailen naar: sk8er_mark@hotmail.com

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je hebt toch niet stiekem modded xbox?

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je naam verraadt het al.... dit zijn praktijken die wij niet ondersteunen op dit forum, en waar dus niet over gepraat mag worden.

Misschien de [faq]huisregels[/faq] eerst eens even doornemen voordat je begint met posten?

Closed.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik kreeg bericht van een member die meldde dat je xbox hiervoor niet perse gemod hoeft te zijn.

Topicstarter, mocht je vinden dat ik de verkeerde beslissing heb genomen door deze thread te sluiten kun je mij een PM sturen.

5. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ter informatie: de controllers zijn in principe gewoon USB controllers, alleen met een andere stekker. Ik vermoed dat de memory cards ook gewoon USB sticks zijn, en dat elke controller een usb hub met twee poorten bevat. Echter is het niet uitgesloten dat Microsoft een eigen formaat heeft bedacht voor de memorycard van de Xbox, waardoor de indeling van de memorycard in je MP3 speler niet compatible is met de Xbox. Hoewel het niet echt modden is, kun je toch beter deze vraag op een modforum stellen, aangezien daar meer kennis is over dit soort zaken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina