Yo!
Ik ben op zoek naar een MP3 speler voor rond de €200,-
Ik heb deze momenteel op het oog, maar ik ben er nog niet zo van overtuigd. Ik ben dus op zoek naar een kwalitatief goede MP3 speler (geen cd speler dus).
De speceficaties van de Decktron:
' Grafisch display met 7 achtergrondkleuren
Je ziet op het display in één oogopslag alle informatie die je nodig hebt. Doormiddel van ID3 tags scrollt de naam van de artiest en de titel van het nummer door het scherm. Daarnaast kun je het uiterlijk van je MP3 Speler met één druk op de knop veranderen voor een compleet andere look. Je kunt namelijk tot 7 achtergrondkleuren instellen. Zo ziet je MP3 Speler er dus elke keer weer anders uit.
MP3 / WMA / ASF
You name it and it's got it. Op KaZaA vind je ook vaak nummers in het WMA formaat, daar merk je over het algmeen weinig van, totdat je het nummer op je MP3 Speler zet. Die speelt 'm namelijk niet. We weten hoe irritant dat is, en hebben gezorgd dat je MP3 Speler gewoon alles kan afspelen.
FM Radio luisteren en opnemen
Behalve je eigen MP3's kun je ook gewoon naar de radio luisteren. Hoor je nou een plaat die je zelf ook wilt hebben dan druk je gewoon op de record-knop. Je MP3 Speler neemt dan op van de radio. Door een speciale MP3 encoding functie wordt hetgeen wat je opneemt direct omgezet in MP3 waardoor je ongelofelijk veel ruimte bespaart en optimaal gebruik maakt van je 128mb. En misschien een tip, hoor je ook vaak een nummer dat je wel zou willen downloaden maar je hebt geen pen en papier bij de hand om de titel op te schrijven? Neem gewoon de DJ op wanneer hij de naam noemt!
Voice recording
Behalve van de radio kun je natuurlijk ook je eigen stem, of de stemmen van anderen opnemen. Je kunt zelf de kwaliteit instellen (16, 32 of 64 kbps) waardoor je optimaal gebruik maakt van de ruimte op je MP3 Speler.
Twee hoofdstelefoon aansluitingen
Je kunt natuurlijk in je eentje naar je muziek luisteren, maar waarom niet samen met je vrienden? De Decktron heeft 2 line-out ingangen aan boord, waardoor je twee oortelefoontjes kunt aansluiten. Zo hoef je nooit meer je huidige setje te delen met iemand anders.
Puur gebruiksgemak
Net als iedereen vinden we gebruiksgemak heel belangrijk. Maar hoe makkelijk onze baby te bedienen is… onze concurenten hebben er slapeloze nachten van. Je hoeft geen ingewikkelde programma’s op je computer te installeren zoals bij andere MP3 spelers; gewoon het gebruiksgemak van Windows of MacOS. Je hoeft de MP3 Speler niet te installeren of in te stellen, het is gewoon een kwestie van ‘m in de computer pluggen. We veranderen Plug & Prey in Plug & Play. Daardoor kun je het bijgeleverde stekkertje op elke willekeurige computer inpluggen en je muziek met je vrienden delen.
Steek de stekker in de USB drive en een extra schijf verschijnt in Deze Computer. Dan is het slechts een kwestie van mp3’s met sneltreinvaart (circa 900 KB/s) kopiëren en plakken.
Jij hebt de volledige controle
Je bepaalt zelf welke nummers er op je MP3 speler komen, en welke niet. Je hoeft niet meer op een CD eerst 10 tracks over te slaan voor je dat vette nummer vindt, maar maakt een eigen compilatie van alleen de tracks die jij leuk vindt. De bestanden blijven met gemak 10 jaar op de MP3 Speler staan, en kunnen 1 miljoen keer overschreven worden.
FlashDrive
Met een druk op de knop verander je je MP3 Speler in een FlashDrive, waardoor je er naast MP3 files ook gewone bestanden op kunt zetten om overal mee naartoe te nemen. Denk bijvoorbeeld aan een PowerPoint presentatie of een Word document voor school of werk. Plug ‘m in elke computer, en je hebt weer toegang tot je files.
Upgradeable firmware
Ook na aankoop van je MP3 Speler blijft de fabrikant de firmware upgraden om te zorgen dat je altijd up-to-date bent met de laatste mogelijkheden. We roepen dat dit de MP3 Speler is met de meeste functies is voor z'n prijs, en we zijn van plan om dat nog even te blijven doen!'
Is deze mp3 speler mijn €130,- waard?
Laatst bewerkt: 16 jan 2004