He, Zoals sommige van jullie wel zullen weten was KaZaA een rechtzaak aangegaan tegen KaZaA Lite. Nu heb ik mn windows net opnieuw geinstalleerd, KaZaA Lite gedownload enz...Alleen nu wil KaZaA Lite niet starten en ben ik dus op zoek naar een ander progamma om mijn MP3'tjes binnen te halen! Wie weet een goed progamma(wel gratis) waarbij je weinig pop-ups krijgt, en waar ik het kan downloaden??
Ik heb ook nog soulseek op mijn computer staan www.slsk.org. Ik gebruik het niet zo vaak, omdat kazaa het nog goed doet. Op soulseek staat ook meer onbekendere muziek
Ik gebruik zelf: -Soulseek: Erg trage downloadsnelheid, maar wel erg veel 'alternatievere' muziek -Emule: best goed programma, maar bij mij kon hij geen verbinding meer maken met alle servers...
Gebruik geen kazaa meer. Is de laatste tijd erg traag en vind lang niet altijd even veel als voorheen. Verder denk ik dat deze topic als 'niet aanvaardbare topic' beschouwd zal worden omdat er over illegale praktijken gepraat wordt wat hier niet mag.
Muziek downloaden bij KaZaA is sowiezo legaal want...Hoe kan je anders een rechtzaak aangaan tegen iemand terwijl je eigen bedrijf illegaal is, en hem dan ook nog winnen?
Ik heb nog een link van Kazaa lite gevonden tis wel een wat oudere versie: 2.1.0 (K++ Edition) NL, maar hij doet het prima!! Kazaa lite versie 2.1.0 (NL)
Is eigenlijk alleen goed als je een grote hardeschijf hebt omdat je op bepaalde hubs(server) zoveel gig gedeeld moet hebben anders kom je niet in die hub. Meestal is dit zo'n 3 tot 5 gig maar voor de grotere hubs moet je toch al zo'n 10 gig gedeeld hebben. In zo'n hub kan iets downloaden door van een gebruiker een lijst van zijn gedeelde bestanden te downloaden(wat vaak niet eens lukt bij mij) en vervolgens eentje aanklikken en supertraag downloaden. dc++ originele versie
Dat mIrc is een chatprogamma?? Als ik het open moet ik een channel uitzoeken waar ik wil chatten...zou je de link willen plaatsen waar ik de MP3 mIrc kan downloaden?
Dit is misschien nog wat makkelijker, als het kan dus daarom vraag ik het hier ff, kan ik ook met een bepaald progamma of gewoon zonder iets, een nummer van een cd op m'n pc zetten, die het dan ook nog doet als de cd er uit is?
gewoon kopiëren plakken. Om het bestan dan ook nog eens om te zetten moet je een op google zoeken naar "wav to MP3" en dan vindt hij als het goed is wel programma.