Kent iemand een goed EN gratis programmatje om mp3 in wma om te zetten? Het is om op een mp3 speler te zetten dus da's handiger als het in wma staat(kleiner). /edit:*Hier stond iets wat eigelijk illegaal is*
Wat dacht je van Windows Media Player? Daarmee kan het zonder problemen. En voordat er reacties komen op de laatste zin van Tronky, aan zogenaamde warez doen wij niet, dus ik wil niks zien over gekraakte shit. Jullie zijn gewaarschuwd
kijk anders ff op www.download.com en typ in bij zoek: mp3 to wma ofzoiets, dat zal waarschijnlijk helpen...
in WMP dan moet je ff de files die je wilt omzetten selecteren en dan kiezen voor kopieren naar mediabibliotheek dan komen ze daar als WMA te staan.
tsss iedereen negeerd mijn eerdere post nouja:{ DOWNLOAD DIE BONUS WINMEDIA 9 pack als je winXP hebt daar zit proggie bij die MP3>WMA
Got it, eerst zat er niets bij die bonuspack van convertor maar ik reinstall en nu wel. WEEEEIIIRD!!!!!!!!
Holla , Yo bommes , bedankt voor de site te geven , nee echt RESPECT wi Holla ! jullie zullen wel nog van me horen
in windows movie maker(2)* als je files importeert en je saved het word het ook wma... geloof ik heb zelf 2 maar mischien dat het bij 1 ook wel kan...