Hey als ik een mailtje probeer te sturen krijg ik er steed 1 tje terug met een foutmelding dat ie niet verstuurd kon worden hebben hier meer mensen last van ?
ja , stuur het nou maar op 26 april op !!! , maar als je het niet lukt .. Stuur je het met attachment met je mail ?
Bokkeman wil niet luisteren ook he. Wacht gewoon tot 26 april Ga dan zeuren, dan heb je ook nog de tijd tot aan 1 juli
Nog geen problemen met dit adres... Je kan het formulier volgens Microsoft NU al invullen als er leuke games voor je bij zitten! Zie hun reactie op mijn vraag: Hello, Thank you for writing to Xbox. You may submit the form immediately if you wish. Sincerely, Xbox Customer Care Team
Zijn er al geruchten welke spellen je nog meer uit kan kiezen? Greettzz Eminem Webmaster (xbox.pagina.nl)
Wat staat er in het mailtje dat je terugkrijgt? Iets zo van bedankt en we nemen het in behandeling? (computergenerated uiteraard?) Volgens mij alleen dat MS nog bezig was om 3rd party spellen erbij te krijgen maar niks over bepaalde games specifiek.
Volgens mij was het bijna zeker dat alle games er gewoon op kwamen die tot nu gelanceerd zijn. Mailtje is geen autoresponse maar wel een standaard tekstje. dat ze over 48 uur terug zullen mailen. Read it:
Yes ik had even een mailtje gestuurd naar miscrosoft en gezegd dat die e-mail adres kaduk was ze hebben het weert gemaakt en ze zeiden dat je de aanvraag voor dat pakket al kon opsturen duzzzzzze als er een games bij zitten die je nu al wil zou ik het nu opsturen zodat je eerder je games thuis hebt.