Mocht je in het bezit zijn van de MS remote keyboard... ...dan kun je je Xbox360 ermee besturen! Je kunt helaas geen text berichten maken maar met de functie toetsen kun je wel navigeren in je Dashboard, bovendien kun je ook als je een media center hebt deze met het keyboard via je Xbox360 besturen. Dus 1 keyboard/ remote voor je xbox en pc, dat vind ik erg handig! Geen gehannes meer met verschillende remotes. Nu nog wachten tot er een patch komt zodat je ook text berichten kan schrijven.
Ik heb dat keyboard helaas niet. Hopelijk komt er een update dat je textmessages kan typen maar ook ondersteuning voor andere usb-keyboards
Dat is het mooie van dat MS remote Keyboard, deze werkt namelijk via de infraroodpoort op je Xbox360, draadloos dus! Dat betekend dat je niet eens een USB poort hoeft te gebruiken, deze kun je over een poos gebruiken voor je Xbox360 LiveCam of andere randapparatuur.
USB toetsenborden doen het toch bijna allemaal? Bij dit toetsenbord simuleert hij gewoon een afstandsbediening...
Daar komt het wel op neer ja. Kun je met een normaal USB toetsenboord wel tekstberichten schrijven i.p.v. je controler of remote? Want dat vind ik een groot nadeel van de Xbox360, ik vindt sms-en al vervelend laat staan berichten schrijven m.b.v. een controller.
Ja voor zover ik weet kun je dat toetsenbord gebruiken om teksten te schrijven in je guide... Over 6 maanden zou er ook iets van msn op de 360 komen... Dan zal die mogelijkheid mij pas echt trekken, dan koop ik lekker een wireless usb toetsenbord
Ik ga dat maar eens testen of het met een conventioneel toetsenboord wel lukt tekst berichten te maken, over dat msn verhaal... ik ben benieuwd of dat practisch is en of het goed zal werken. Voor mij mogen ze de MarketPlace serieus uitbreiden want die vind ik wat kaarig.
Karuido, waar kun je zo'n toetsenbord kopen, wat is het type, hoeveel kost hij? Veel vragen ik weet het, maar als je een tread start over maar 1 toetsenbord is informatie nooit weg. Ook zou ik wel willen weten of er wel een patch komt zodat je kunt typen met chat of berichten. Het is in ieder gevel een mooi toetsenbord, en hij lijkt me voor op de pc gewoon ook heel handig, het ziet er namelijk uit net alsof hij veel sneltoetsen enz heeft. greetz wooly
Maar nogmaals, met dat toetsenbord zul je voor zover ik weet nooit kunnen typen op je 360... Daarvoor heb je een USB toetsenbord nodig... Dit ding is als het ware gewoon een afstandsbediening in de vorm van een toetsenbord... Leuk maar of je er veel aan hebt...
Als je slim bent koop je het als een OEM toetsenboord, dat scheelt je de heflt van de totale prijs. Ik heb voor dit toetsenboord maar €45,- euro betaald + een infrarood ontvanger van €25,- !!!let op!!! Dit toetsenboord is bedoelt voor Windows MediaCentre 2005. Ik ga nu testen of ik de USB infrarood adapter aan kan sluiten op de Xbox360 misschien kan je dan wel tekst berichten typen d.m.v. het toetsenboord. Verdere aanvullende info over het toetsenboord: Dit is het eerste bedieningscentrum dat een afstandsbediening, toetsenbord en muis combineert voor een Media Center pc. Het compacte ontwerp maakt het apparaat prettig te gebruiken vanaf uw schoot. Met de groene Media Center-knop start u Windows XP Media Center op. De toetsvergrendeling functioneert als aan/uit-knop als Remote Keyboard niet wordt gebruikt. De draadloze infraroodtechnologie werkt tot op een afstand van maximaal tien meter en geeft minder kans op storing door andere apparaten. U kunt uw tv met verlichte toetsen bedienen: zap langs kanalen en bedien uw elektronische programmagids en het dvd-menu. Het Remote Keyboard is direct uit de doos te gebruiken en vereist geen installatie of software. Het eerste bedieningscentrum dat een afstandsbediening, toetsenbord en muis combineert voor een Media Center pc Compact ontwerp Afstandsbediening voor tv en dvd, met verlichte toetsen Start Windows XP Media Center op met de groene knop Toetsvergrendeling voor veilig opbergen wanneer niet in gebruik Draadloze bediening tot op tien meter dankzij infraroodtechnologie Direct uit de doos te gebruiken, geen installatie of software nodig Voor meer informatie over de Media Center surft naar Media Center-site.http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/mediacenter/default.mspx
Ik vindt 80 á 100euro erg veel geld voor een toetsenbord die ik wil gaan gebruiken op de xbox360. Er zijn genoeg toetsenborden die met een usb aan te sluiten zijn op marktplaats.nl vindt je die voor een tientje en soms 20euro. Maar werken die wel, bijvoorbeeld als ik een berichtje wil verzenden kan ik dan typen? Of moet ik weer zo een speciaal toetsenbord halen, want dan doe ik het liefer gewoon op de controller
In één van mijn voorgaande posts gaf ik een tip om het toetsenboord als OEM te kopen, ik weet niet of je reclame mag maken maar ik heb dit toetsenboord voor €45,- gekocht bij VI-Computers. Nog geen tijd voor gemaakt.
Deze gaat even verplaatst worden naar het Xbox 360-forum, aangezien dit nu enkel voor de Xbox is. ~Moving...
Weet ff niet meer waar het staat maar er komt een toetsenbordje om in de onderzijde van je controller te pluggen..
Ja dat klopt, dat heb ik gezien. Snel maar eens kijken of ik de MS Remote Keyboard ook kan laten typen.
wow dat zit er slick uit kan wel handig zijn met ff11 heb dus egt geen zin om hele tijd met controller alles in te tikken