MS trekt zich terug uit Australie ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marco27, 18 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een link voor de mensen die hun games uit Australie importeren. (kan niet met knippen/plakken)

http://www.spong.com/

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm spong is een en al gerucht dus opzich niet de allerbeste source. Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ze zich terugtrekken uit Australie, ze hebben er immers een aantal leuke aanbiedingen gedaan (hoewel die misschien niet zijn aangeslagen en daarom stoppen?).

Ik heb bovenstaande stukje trouwens geschreven voor he tbezoeken van Spong.com, alwaar ik niks aantrof over dit bericht.. Direct link plz :)

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof ik niks van, ze trekken zich eerder terug uit NL. dan. En om het zo snel op te geven terwijl je er zoveel geld in hebt zitten, beetje ongeloofwaardig. Nog vreemder is dat Japan dan nog wel mag proberen wat te gaan afzetten. Ik neem aan dattie het beter doet in Australie als in Japan...

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Deze link werkt, als het goed is.

Spong

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    jah ik geloof dat de xbox in australie redelijk goed verkoopt had laatst ergens iets gelezen van:
    5000 ps2
    4000 xbox
    500 ngc

dus lijkt me niet dat ze juist daar weg gaan.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja, is wel te begrijpen als die oenen van een Australiers modchips als positief beschouwen :{

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    nah denk toch niet zal wel gerucht zijn.

8. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
    hah, hersendood!

9. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, In Australie wonen bijna net zoveel mensen als in Nederland. Iets meer dan 19 miljoen. Het is het op 6 na grootste land (tis een continent) van de wereld, maar er woont dus niemand lol. Dus ook Australie is nou niet echt belangrijk voor MS lijkt me, in tegenstelling tot bv Japan.

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Kucht.. BULLSHIT...Kucht... :9

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij is het gewoon bluf van Ballmer om indruk te maken op de Aussie overheid. Doen ze toch niet, want als ze om die reden met de Xbox nokken moeten ze maar meteen met Windows en Office nokken. En dat zijn nou net de cash brengers van M$.

Niks van geloven, dus, want dat doen ze toch niet.

Enne... Ik heb vandaag me geem uit Aussie ontvangen. Kostte me 48 Eurootjes. In Nederland had de zelfde game 69 Euro gekost.

(En voor degene die een thread wil beginnen: Er loopt al een dvdcrave thread in het games discussie forum)

Laatst bewerkt: 18 okt 2002
  12. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    dikke zever da gaan ze nooit doen

13. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou gewoon dom zijn, als je op de pc het online gamen ziet, is de aussie scene behoorlijk groot

14. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
  15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Wat een ongelooflijke hoop bullshit van een journalist die niks beters te doen heeft. :r

De man heeft gewoon het verhaaltje van Ballmer gelezen en denkt nu dat ie met dit soort crap een Pulitzer binnen kan halen... Tsjonge jonge!

Overigens is Icrontic niet echt Cnetnews. 'Tis gewoon een of andere newssite die met nepnieuws aandacht moet trekken. ]:-

Lees wat er staat: Microsoft heeft na een jaar al 12% marktaandeel.

Hoezo "niet succesvol"?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb had het gister al gelezen ... en heel laat gesubmit ... maar balen ... Ik denk niet dat M$ het gaat doen .. immers geld is geld ...

17. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0

Ach, ja tijd zal leren..
    12% in een jaar, waarvan hoeveel % met een modchip of hoeveel % gaat erbij komen ?

Laatst bewerkt: 22 okt 2002
  18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    "A Microsoft representative said Ballmer's comments were misinterpreted. The company is monitoring the Sony mod chip case, currently on appeal, but has no intention of withdrawing from the Australian market. "Our future is very bright, and our commitment in Australia is firm and long-term," the representative said."

Zegt genoeg toch?

19. Tedje

Tedje [Ensure-Park]

Leuk Bevonden:
    0
  20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    "Het staat er, dus het is waar", he?

Nou, ik dacht het niet, dus. En ZDnet gelooft het zelf ook al niet erg, want ze houden wel een heel dikke slag om de arm: "Volgens de Australische krant The Sydney Morning Herald heeft Ballmer verklaard dat <...>"

Resteert de vraag of die Australische krant nu de wijsheid is pacht heeft of niet. Hopelijk schrijven ze niet dat de Nederlandse belastingen verdubbeld worden, want dan ga jij natuurlijk meteen met een buidel centen naar de fiscus rennen... :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina