Vanochtend was ik een de xbox.com forums aan et door spitten de live gedeelte van major nelson aan et door lezen en op een moment zag ik een gast dat die een link bij zen naam had en ik kijk zo ff en er staan picture van een msn op de xbox duze zijn uiteraard nep maar wel leuk hoe die gast dat gemaakt heeft hier komen ze Block list Voice mes... X-Mail X-Mail Overige 1 Overige 2 Overige 3 DIT IS WEL FAKE!!! Maar et is wel weer een verw8ting wat we kunnen verw8ten eind deze maand P.S sorry voor me nederlands
Wat houden deze screens nou eigenlijk in? Is dit een voorbeeld van de Live! update, hoe het er misschien zou kunnen komen te zien?
dit lijkt me echt wel handig als dit er echt was, vooral dat je een berichtje in kan praten en versturen.
ik weet in iedergeval dat het er zo niet uit ziet ... maar goed kan niet wachten tot we dit kunnen gaan gebruiken
Je kan geloof ik nog niet je MSN Messenger op je PC laten waarschuwen wanneer er iemand online gaat met z'n Xbox, maar dat zou ik ook wel handig vinden. Je .NET passport is toch al gekoppeld... De koppeling andersom zou ook wel leuk zijn.
Hahaha... Grappenmakers... Maar het geeft inderdaad wel een aardige indruk van het soort features dat we kunnen verwachten.
Ik denk et toch niet want dan vind ik et maar walgelijk dan is live 2.0 nog mooier maar dit heeft een xbox live freak gemaakt zoals ons vind et echt wel grappig