[MSN] Email of wachtwoord word niet herkent.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Prospect, 9 jul 2004.

1. Prospect

Prospect Guest

Ik ben al iets van een half jaar lang met een emailadres op msn.
    En nu werd ik er net van afgegooid met de melding dat mijn aanmeldingsnaam niet bestaat of dat mijn wachtwoord onjuist is.

Hoe kan dat opeens? Heeft iemand mijn acount gehacked of wat?

2. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    gehackt lijkt me sterk...

Ik denk dat ze je geheime vraag hebben achterhaald. en daarnaa je gebruikersnaam en passwordt hebben verandert.

mijn tip is:

maak je vraag als volgd luidend:
    toets je PIN code 2x achter elkaar in.

Dat kan niet eachtehaald worden, tenzij je zo stom bent om iemand te vertellen wat die code is :{

Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan je je emailadres nou weer veranderen? :confused:
    maar 't lijkt er idd wel op dat je wachtwoord is veranderd dmv je geheime vraag!
    vraag is aan vrienden of je emailadres nog is online komt, dan weet je het zeker...

ook 'n tip: maak van je vraag geen vraag... gewoon een zin:
    Je kan 'm toch niet raden.

en dat kunnen ze ook niet *) alleen dan moet je wel zorgen dat je een antwoord hebt wat je altijd onthoudt!

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kan ook zijn dat je firewall MSN blokkeert?
    Ik had tijd terug het probleem dat ik ook niet online zou komen, kwam dus door de firewall. Deze is nu aangepast en het werkt.

Het kan ook zijn dat MSN weer is een keer storing had en dat je daarom eraf bent gegooid en er niet meer opkon.

Kan je er nu wel op?

Succes.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als iemand je geheime vraag probeert te beantwoorden en dat doet hij een aantal keer achter elkaar fout, dan wordt je emailadres tijdelijk geblokkeerd en kan je hem niet meer gebruiken. Misschien is dat gebeurd.

6. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat zo? Volgens mij kan diegene die je geheime vraag probeert te beantwoorden een tijdje niet meer inloggen.

IIg, als je ziet hoe simpel sommige geheime vragen zijn (bijvoorbeeld bij een klasgenoot: Op welke school zit ik? |:-
    Of wat is je favoriete film? Typ daar eens Matrix of Lord Of the Ring en bingo! Mijn geheime vragen slaan nergens op. Mijn geheime vraag is: Appelsap. En daar weet niemand een antwoord op. Het nadeel is dat je het zelf niet moet vergeten :p.

7. Prospect

Prospect Guest

Ok, me msn is dus wel gehacked heb ik van verschillende mensen gehoord. Mensen in mijn lijst zijn voor alles en nog wat uitgescholden en in mijn msn naam word verkondigd dat ik homo ben en eindelijk uit de kast ben gekomen etc..heel kinderachtig dus.

Kan ik mijn acount nog terugkrijgen of laten blokken of iets?
    Alvast bedankt voor de hulp :)

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    gewoon tegen iedereen zeggen dat je gehackt bent, en dan degene zoeken die je gehackt hebt en dan ................ }:] (vul zelf maar in)

9. Prospect

Prospect Guest

Hij is zoiezo de Sjaak als ik weet wie het is, maar daar gaat het nu ff niet om :) Hoe kan ik me acount laten blokken ofzo?

10. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een speciaal emailadres, iets met noabuse@hotmail.com

Ik zoek het wel voor je.

/edit: abuse@hotmail.com

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, degene die je probeert te kraken wordt tijdelijk geblokkeerd. Ik ken iemand die dat eens heeft uitgehaald met iemand.

12. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een paar keer je geheime vraag fout invult dan komt er een optie om je email adres tijdelijk(3 dagen oid) te laten blokkeren.Dan sturen ze een code naar een ander email van jou of een vriend

dmv die code kan je je password weer terugkrijgen of veranderen

Ik heb het zelf nooit geprobeerd , maar het moet kunnen. Weet niet of alles wat ik zeg klopt maar het is iets in die richting.

Deel Deze Pagina