Ik heb dus een nieuwe laptop waar XP home edition standaard op geinstalleerd is. Nu heb ik Messenger 6.1 gedownload, maar als ik de computer opstart meld hij zich automatisch met de oude messenger zonder dat ik dat zelf zie! Als ik dan probeer 6.1 op te starten krijg ik van de oude messenger het bericht dat het zichzelf heeft afgemeld omdat ik al op een andere lokatie ben aangemeld??? Nu heb ik al geprobeerd de oude messenger te verwijderen, bij windows onderdelen installeren/verwijderen in het software menu, maar ook dit helpt niet!! Wie weet wat ik moet doen om te zorgen dat die oude messenger van mijn pc verdwijnt???
Ja dat had ik ook! Ik had gewoon die oude eraf gegooid en toen had ik er geen last meer van.. Weetje zeker dat er geen bestanden zijn achtergebleven in een map waar msn in staat ?
Dat had ik ook! Toen had ik MSN verwijderd, maar het was nogsteeds niet opgelost. Wat bleek: de oude MSN file stond nog in de Opstartmap van het Startmenu. Gewoon verwijderen en alles is opgelost Succes
check eerst of windows messenger uitstaat(taakbeheer>proccesen en schakel msgms.exe uit) klik dan start>uitvoeren een plak deze code: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove en druk ok(of enter) zo verwijder je windows messenger
Dat kan maar bij mij kwam hij altijd weer terug. Hij staat er nu nog steeds op alleen via norton firewall heb ik hem geblokkeerd dus nu is er niks meer aan de hand .
Ok bedankt voor de reacties ik ga het proberen en ik laat het wel horen.. EDIT: Het probleem is verholpen dankzij de code van Sokkebokje! THANKS
Ok.. nu heb een probleem, ik kan wel gewoon op internet, maar niet inloggen op hotmail.. om de een of andere reden.. en ook niet op msn dan krijg ik steeds een foutmelding met 0x81000370
Hey kane, dan moet je eens proberen om de firewall op je router uit te schakelen. Meestal is het adres van je router dit: http://192.168.0.1 of http://192.168.001 Daar moet je ergens bij security je firewall kunnen uitzetten. Lukt dit niet, dan moet je denk ik een poort openzetten, ga naar acces control (ik weet niet of het ook zo heet bij jouw router) en gooi de volgende poort open: TCP 1863 Dat zou moeten werken
als je bij het aanmelden dat hokje aanvinkt dat hij je naam en password onthoud krijg ik op mijn XP en win98 pc zo'n knop waarop je jezelf aanmeld door op de knop te drukken zonder je password in te vullen. als mn zusje dan zichzelf aanmeld blijft op mn XP comp de knop met mijn e-mail-adres gewoon staan. op mn win98 pc verandert die knop gewoon weer in de knop waarmee iedereen zich kan aanmelden. ik wil dat de MSN op mn win98 pc het zelfde doet als die op de XP pc. maar hoe