Ik heb MSN 6.0 gedownload maar als ik hem wil installeren staat er dit: "MSN messenger setup failed. Please go to the MSN messenger Web site and download the sofware from there". Ik heb geen idee wat ik zou moeten downloaden, maar weet iemand die dit wel weet of wat ik anders moet doen.
als je hetzelfde probleem heb als ik moet je Microsoft Installer downloaden. de nieuwste versie. klik hier
Nou, bedankt voor alle hulp maar ik heb er niks aan. Die upgrade doerak15 gaf is voor windows 2000 en nt. En MSN plus heb ik al. msn plus 2.0 dan. Ik heb hetzelfde probleem en krijg hetzelfde venster als Sam Fisher Jr.
dit is gewoon een uitgelekte versie ofzo. vol met bugs en ander prut ik hou het wel bij plus totdat de echte er is
dat afmelden heb ik ook en tis indd een beta versie dus nog vol met bugs voor patch en degelijks ga naar www.mess.be www.iexbeta.com
Ik weet niet of dit hetzelfde bestandje is, maar dit zou je ook nog eens kunnen proberen: download.microsoft.com/download/WindowsInstaller/Install/2.0/W9XMe/EN-US/InstMsiA.exe
ik heb windows 98 en die stond er vorige keer nog bij. misschien moet je een service-pack downloaden.
Ja, als ik een service pack moest downloaden was alles een stuk makkelijker. Maar hij doet het gewoon niet en zegt dat ik een andere versie (van msn he) op microsoft.com moet downloaden.
Ik weet niet of het al bekend is maar bij de nieuwe msn( updat van msn 6) heb je nu ook een xbox als emoticon. Met (xx) krijg je hem, dus dan hoef je niet meer je eigen te creeren