Oke, ik weet niet of het er is, maar ik zoek MSN Messenger die ik niet hoef te downloaden.. ik zit nu op een computer die niks mag downloaden van de Administrator... Ik kan niet op de ADMIN account anders vroeg ik dit niet dus als iemand weet hoe je kan 'chatten' via MIJN hotmail account dan zou dat echt vet fijn zijn!
niets mogen downloaden van de administrator?? pff wat voor nazi is dat? op ander computer downloaden daar op cdtje zetten en dan op je pc? (weet niet of het werkt)
ik zeg het verkeerd denk ik.. ik kan wel filmpies downloaden enzo.. maar ik kan Messenger niet installeren.. dus ik denk dgat dat het proibleem is.. weet je daar een oplossing voor?
Ja, op onze school hebben ze de site van msn geblokt en het programma van de harde schrijf verwijderd, dus ik had zeg maar hetzelde probleem Maar er is een handige site: http://www.messengerweb.nl/schoolmsn.php Je kunt daar gewoon inloggen met je account en het is zeg maar gewoon msn op internet. Het gaat allemaal wel wat langzamer, maar het werkt wel .
Ik ben op sgool wel us op een site geweest waarop je gewoon op msn kunt zonder het te downloaden, dus het kan iig wel k weet alleen de naam van de site niet meer edit: iemand was me voor en hij wist die site natuurlijk weer wel
bekend probleem, proxy houdt je verbinding tegen of je kan gewoon het programma niet installeren, vaak lastig op stages, school etc... nog een link: http://www.everywhere-msn.com/ (webbased msn heet dat dus, of via java oid) edit: Oh shit, de link die eerder gegeven was leidt naar dezelfde url
Volgens mij werd je via dat messengerweb doorgelinkt naar die site, dus dat zal wel de directe link zijn
Download gewoon trillian, dat werkt heel vaak wel als msn het niet doet en je kan er gewoon mee msnnen. www.trillian.cc
Het probleem op scholen is vaak dat je gewoon niks mag downloaden en die hele optie is uitgeschakelt...je hebt dus niks aan programma's omdat je ze ten eerste niet kunt downloaden, en ookal doe je het via cd or whatever...je kunt niet instaleren :{
nja.. eigenlijk zit ik gewoon thuis maar mijn PC is kaduk, en deze pc is van me moeder maar die heeft al die admin-functies niet nodig.. dus da heeft me pa uitgeschakelt..
ok... Als je gedownloaden bestanden niet kan openen klik dan met de rechtermuisknop op het bestand en doe "openen met" dan moet je word kiezen en hij doet het als het goed is.. Voor MSN de poort ontwijken download hopster van www.hopster.com installer het en je kan op kazaa en msn en nog meer dinge omdat ze worde omgeleid
Openen vanaf de huideige locatie word vaak wel geaccepteerd, zo deden wij het altijd op school. Winzip stond al op de computer dus als je game demo's download pakt winzip hem gelijk uit. Anders heb je natuurlijk ook nog de usb "pennen" waarmee je thuis software erop kan stompen en dan rustig op school erop gooien.
Bij ons mag je niks downloaden en ze houden alle beeldschermen in de gaten... dus msnen is er niet bij :| maar die site werkt wel goed.. heb tis bij me oma gebruikt..
bedankt, vandaag deed ie het wel.. nu trouwens niet meer.. maar ik heb even een paar klasgenoten kunnen contacteren.. bedankt!!
"Access Denied. Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect. " Ook lekker als ze die website op je school blokkeren...
gebruik dan hopster www.hopster.com je installeerd het ...s dan kan je gwoon op msn of kazaa of mirc :)