[XOne] msn nickname verandere op xbox live

Discussie in 'Games' gestart door fritsenbal, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fritsenbal

fritsenbal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had even een vraagje hoe verander ik mijn msn naam op xbox live? ik heb nu op me pc me normale msn naam maar als ik op xbox live ga op msn dan heb ik een msn naam van een maand geleden toen was ik nog jarig dus staad er in me naam jarig :confused: beetje irritant weet iemand hoe ik dat kan verandere alvast bedankt
    gr

2. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je niet verandren op de xbox, moet je volgensmij gwoon op de pc doen, maar hoe dát werkt weet ik niet :p veel succes :)

3. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    al je je nick verandert op de pc en dat al heel lang staat (een maand ofzo)
    dan komt 't er meestal na 2 anderhalf maand te stan ongeveer (tenminste bij mij)

nou weet ik hoe ik snel me nick kan verandere door op me mobiel op msn te gaan en daar me naam te verandere ( meestal verandert hij da meteen),
    maar dat zijn mijn ervaringen op msn op xbox360

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor dit onderwerp hebben we een Centrale Thread. Vaak helpt het om je naam via Ebuddy te veranderen. Andere manieren werken vaak helaas niet. Dus probeer het even via Ebuddy. Als dat niet lukt kan je het in bovenstaande thread nog eens vragen :). Gebruik de volgende keer even [search]de zoekfunctie[/search]. Deze is nu dubbel en gaat dus dicht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina