Als ik inlog op live log ik ook in op MSN, maar dan veranderd me msn naam in: lookwhodeletedmefrommsn.com wat ik dus absoluut niet wil. Als ik dan uitlog en inlog op de PC is me naam weer normaal. Weet iemand wat ik tegen dit tergende probleem kan doen. Gr Rik
je moet je naam op de pc via webmessenger veranderen, dat is dan ook de naam die je dan krijg op Msn op je xbox
volgens mij is je MSN-naam op Xbox Live iets wat je niet kan instelen en kommt er automatisch iets te staan over wat je op dat moment speelt.
nee, wat je speelt dat komt in je 'persoonlijke bericht' te staan, wat ik ook wel 2e naam noem je echte msn naam kan je wel veranderen, via webmessenger dan
Vind het overigens voor geen meter werken. Heb 500 mensen in me lijst, en als ik msn dan aanzet loopt me hele xbox vast of hij is zo sloom als wat. Jammer, want was wel handig geweest.
Agree, niet goed uitgewerkt vind ik. En er staat wel Windows Live Messenger, maar qua stijl en functies lijkt het meer op MSN 5.0
De Xbox360 is er dan ook niet voor gemaakt. Wees blij dat er een chat functie op zit. En daarbij, zou het echt Live Messenger zijn geweest, had je nog veel meer lag met 500 contactpersonen.
Nu er tog een topic is Hoe kan ik instellen dat ik niet automatisch inlog op msn maar tog op live kan of dat ik op zijn minst op offline sta ? zo ontzettend irritant.