[MSN] Praten lukt niet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Danger, 6 mrt 2004.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi jongens, ik heb een probleempje met msn. Msn problemen service reageert niet op mijn vragen, en ik weet niet wat ik moet doen, dus misschien heeft hier iemand een idee. Ik heb namelijk dit, het begon eergisteravond, s'middags lukte het nog maar s'avonds deed hij het niet meer. Ik meld me aan, dat doet het, ik zie iedereen online, ik wil met een vriend praten opeens krijg ik de message: "Het is niet mogelijk om een gesprek te starten met <naam>. Probeer het opnieuw. En ook als iemand tegen mij wil praten krijg ik deze pop-up, en tegenover iemand anders zeg ik niks. Hij doet het nu nog steeds, dus ik weet niet wat ik moet doen, ik heb ad-aware uitgebreid gedraait, virus gescand heel msn verweiderd en weer overnieuw geinstalleerd, maar hij blijft hetzelfde doen. Heeft iemand wel is van dit probleem gehoord? Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
    Ik hoop dat iemand weet wat ik zou kunnen proberen.

Greetz, Rick.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je misschien die MSNhandwriting plug-in gedownload? Toen ik die installeerde kon ik niet met andere mensen praten.
    Een andere mogelijkheid zou ik niet weten.:eek:

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gedaan ja..... Dan zal ik die dus moeten deleten, bedankt zal hem ff gaan opzoeken.

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan 2 bestanden, Plugins en Recoures, ik kan ze allebei niet verwijderen... "Kan msn Handwriting niet verwijderen. Toegang is geweigerd. Controlleer of de schrijf vol of tegen schrijven beveiligd is of dat het bestand momenteel in gebruik is".

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    msn uitzetten.... of de pc opnieuw opstarten en nog een keer proberen/msn uit dan ook.

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, zelfde probleem had ik opeens ook. Gewoon die plug-in deleten en dan werkt alles weer.

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan de plug-in niet deleten, maar het probleem is opgelost,

Bedankt jongens!

Deel Deze Pagina