MSN probleem mbt tot Norton Internet Security

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X BelieveR, 22 jul 2004.

1. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vanmorgen krijg ik een foutmelding als ik me aanmeldt bij MSN. Er wordt dan gezegd dat ik geen verbinding kan maken en dan zegt ie dat het fout 0x81000370 is. Ik kan dan vervolgens een programma'tje laten draaien dat de oorzaak gaat opsporen. Die zegt dat het aan Norton Internet Security ligt. Maar als ik daar op klik kan ik niets aan de instellingen veranderen :confused:. Mijn abonnement is verlopen en hij zegt dat ik niet de supervisor ben. Windows Messenger doet het ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
    Ook staan er geen icoontjes meer aan de rechterkant als ik mijn pc opstart (miss dat dat daar verband mee houdt).

Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet dan internet security uitschakelen
    heeft een vriend van me ook eens last van gehad

3. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is het probleem... als ik bij internet Security de instellingen wil veranderen zegt ie dat dat niet kan om dat alleen de supervisor dat kan.. :confused:

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je kan tog gewoon rechtemuisknop op het icoontje in de systemtray en dan uitschakelen??
    anders moet je em ff opnieuw installeren denk ik

5. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat dus ook niet :confused:. Als ik um wil uninstallen zegt ie dat ik neit de supervisor ben :confused:

6. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    en die systemtray is dus weg....

7. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Supervisor wil inhouden dat jij blijkbaar geen "beheerder" van de computer bent en dus dat soort "gevoelige" dingen niet kan veranderen, net als hardware-drivers e.d.

Degene die de computer heeft geinstalleerd is waarschijnlijk de supervisor/administrator en die kan het verwijderen.

8. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok nou dan laat ik hem wel een x helemaal nakijken, want dat ding is verrekte langzaam de laatste tijd. Alles loopt vast en steeds minder programma's werken. Bedankt voor de hulp.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je met meerdere 1 pc hebt dan is er uds ene de beheerder
    dit staat meestal bij de naam ofzo in het configuratiescherm en dan gebruikers ofzo
    log in op diegene en dan kan je norton uninstallen

Deel Deze Pagina