MSN vindt webcam niet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Devil 6x6, 29 sep 2004.

1. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vreselijk probleem. Als ik op msn wil webcammen, geeft hij i.p.v. mijn webcam, mijn tv tuner weer (ruis dus). Ik kan hem helemaal niet kiezen. Hij staat er niet tussen. Nu heb ik een virus gehad waarbij ik wiavfsdw.dll heb moeten verwijderen, en sinds dien doet mijn webcam het niet meer. Ik heb een Logitech QuickSmart, en ik heb de laatste drivers. Wat o Wat is het probleem?

Alvast Bedankt,

Devil 6x6

2. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Extra -> Instellingen voor de webcam..?

3. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb geen idee :mad: Is wel kut idd dat je niet kan webcammen! Heb er nooit last van gehad... Ik cam nu heerlijk met een Philips Toucam 840 :)

Hoe krijg je het trouwens voormekaar om je tvtuner in beeld te krijgen? :eek:

Suc6!

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb je je webcam sowieso wel goed geinstalleerd? Kan je hem bijvoorbeeld wel in 'mijn computer' of in je configuratiescherm vinden?

5. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is al gelukt. Ik heb mijn windows opnieuw geinstalleerd. Ik had namelijk een virus dat in een programma van mijn video gedoe zat. Ik begreep er ook niets van toen mijn tv tuner in beeld kwam. Maar het is opgelost. De Thread Kan Gesloten worden

Deel Deze Pagina