Hoi Mede xbox'ers, Ik zit nu in mijn nieuwe kamer en ik heb een probleempje... Wij hebben thuis een adsl abo en mijn Xbox live doet het niet hij geeft de fout melden MTU failed. Ons internet gaat via de meterkast naar een router dan naar een Draadloos internet splitter met 4 gewone draad uitgangen 3 van de 4 zijn aan gesloten 1tje gaat naar mijn kamer en word daar in 2u gesplist en dan eentje voor de pc en eentje voor de xbox... Weet iemand waar het probleem licht heb de laatste Ethernet switch al weg gehaalt maar ik bleef het zelfde houden zo kan iemand mijn bitte helpen Groet Dirk
Zoek in je handleiding (als je er geen hebt of je kunt het in de handleiding niet vinden, download hem dan van de site van de fabrikant). Zoek op waar MTU staat en als deze waarde lager is dan 1365, moet je hem dus op 1365 of hoger zetten (aanbevolen niet hoger dan 1500). Lukt het nog steeds niet nadat je deze setting hebt verandert en opgeslagen hebt, herstart dan je router, lukt het nog steeds niet neem dan contact op met je provider.