Ik heb een vraag over dat stukje in het XBM dat over MTU gaat. Hierin vertellen ze dat je met een oud alcatel modem problemen kan krijgen bij het aanmelden op xbox live. Maar er staat niet welk modem. Ik heb een alcatel speed touch home modem, bedoelen ze die of een andere??? Er staat ook dat het MTU probleem al opgelost kan zijn weet iemand of dit al het geval is??? Ps als iemand hier al iets over gezegd heeft sorry sluit deze thread dan maar, maar ik kon niks vinden en misschien heb ik wat gemist omdat ik net of vakantie ben geweest?
Ik heb misschien ook wel problemen met de mtu...maar ik heb een modem van @home Mijn download snelheid bij xbox live is namelijk 0 weet iemand hoe dit opgelost kan worden???
Ik krijg dus die melding van package must be divided, but df set ofzo. Dan heb ik dus waarschijnlijk een probleempje. of niet??? En als ik mn modem upgrade naar de pro versie heb ik dat probleem dan nog???
Ik heb ook ff een testje gedaan. Het verlies was 100%????? Dit is niet goed. Dit testje heb ik gedaan volgens xbm. Heb ik nu een probleem? Als ik de test doe op de xbox. UL 100kb DL 809kb L 185ms P 20/20 Hoe kan ik nu 100% verlies hebben????
Ik heb zelf een Alcatel Speedtouch Home Modem gekoppeld aan een Draytek Vigor 2200 E en heb een Basic ADSL abonnement bij xs4all. De test uit de xbm ping -f -l 1435 www.xs4all.nl geeft bij mij een normale reply, dus blijkbaar heb ik geen probleem.
Ik hoop van niet want ik kan wel al succesvol verbinding maken met xbox-live, kreeg vanavond bij het aanzetten van de xbox zelfs de update van xbox-live binnen waarin Nederland is opgenomen in de Billing Area.
Slik, ik heb ook een Speed Touch Home modem..... Moet trouwens nog een router kopen. Als dat maar goed gaat... * huilt *
*Troost Duckie Moet zelf ook nog een router halen trouwens.. AI! Wat we allemaal wel niet over hebben voor een potje Live! gamepje...
Ik heb precies hetzelfde alleen ik heb een e-tech router. Het verlies was 100% als ik de mtu opschroef naar 1500 dan lukt de test wel goed. Ik zit te spitten alleen ik kan er maar niks over vinden in de faqs. Er zijn volgens mij veel mensen die deze alcatel speedtouch home adsl/modem hebben.
ppfffffffffffff ben ik ff blij. Ik hoop dat dit voor de rest van de eigenaren met de alcatel speedtouch home adsl/modem geen telleurstellingen gaat veroorzaken. Dit zou een slechte zaak zijn. Dit zou betekenen dat je ook al moet gaan letten wat voor adsl/modem je in huis hebt.
ik heb een speedtouch home 510. (multi-pc) sinds gisteren heb ik geen last meer dat de dl snelheid 0 blijft. kan te maken hebben met de update, maar het kan ook te maken hebben met dat planet iets heeft veranderd, aangezien er bekend is gemaakt dat ze met MS gaan samenwerken. ik heb nu een constante download snelheid, van rond de 820, dus ik zit goed
Dus als je de mtu van je router verhoogt dan is er geen probleem meer, ookal is de mtu van je modem lager??? En als je het modem nou tweakt is het probleem dan over???
Ik hoop dat Planet idd. zijn settings heeft aangepast, dan kan ik ook weer proberen om eens live te gaan spelen, is tot nu toe niet gelukt.